Smink & Makeup

Esernyőt a cipellődre

2013. május 28. Katushka

Pár hete az egyik kolléganőm mutatta ezt a zseniális találmányt, amibe azonnal beleszerettem! Korábban nem láttam ilyen megoldást, habár már nekem is sokszor eszembe jutott, hogy milyen jó lenne egy olyan találmány, ami megvédi a cipellőimet például az esőtől. Sokszor ha esik, nem megyek magassarkúban, mert féltem őket, hogy beáznak. Épp ezért van váltócipő az irodámban :) Amiatt is sokat bosszankodom, ha lerúgom a cipőm oldalát, mert ez is megesik, de gondolom nemcsak velem. Nos a Shuellát ilyen esetekre találták ki. Szerintem óriási! Ez a "cipőesőkabát" megvédi a cipőinket az esőtől, sártól és technikailag minden külső sérülési forrástól. Itthon - ha jól tudom - még nem lehet kapni és mondhatni borsos az ára, de szerintem hamarosan be fogok szerezni egyet :) Fesztiválszezonra alap darabnak kellene lennie.

shuella1.jpg

Így tudod felvenni:

esempio-shuella_uso_black.jpg

Ez pedig szintén egy nagyon nagy találmány. Műanyag cipővédő tűsarkúra. Talán ez egy fokkal esztétikusabb, mint ez a műanyag zacsi :)

shuella-scarpin-sapato.jpg

Ti hordanátok ilyet? Vagy hallottatok már erről a praktikus kis cuccról? :)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása