Smink & Makeup

Teszt - Kipróbáltuk a The Body Shop Colour Crush Lipstick 101-es árnyalatát

2013. szeptember 23. Katushka

Korábban még nem volt szerencsém kipróbálni Body Shopos rúzsokat, ezért is voltam nagyon kíváncsi, mikor ez a szépség a kezem közé akadt. A hivatalos leírás szerint finoman őrölt pigmenteket és méltányos közösségi kereskedelemből beszerzett marulaolajat tartalmaz, melynek kellemes rózsás illata van. A rúzsok természetes fényt és hosszan tartó színt adnak az ajkaknak. Ezek után szerintem joggal voltam kíváncsi, hogy mit is tud ez a szerintem tökéletes piros rúzs.

The Body Shop Colour Crush Lipstick 101 (4).JPG

Amikor először megláttam, akkor már annak is nagyon örültem, hogy nem teli kupakja van, tehát a kupak áttetsző, így láthatóvá válik a rúzs színe. Nem is értem egyébként, hogy miért csinálnak olyan tokokat, amiken nincs átlátszó rész. Egy sminkesnek, de szerintem egy átlag felhasználónak is fontos, hogy a neszeszerben "hánykolódó" rúzsok közül kibontás nélkül is láthassa, hogy milyen színt rejt a tok. Annyi észrevétellel azért kell élnem, hogy igaz, átlátszó a kupak, de van egy enyhe piros színe, ami torzíthatja a valódi szín látványát, de legalább a szín mélységét be tudjuk lőni. A kupak egyébként jól záródik.

The Body Shop Colour Crush Lipstick 101 (5).JPG

A szín szerintem eszméletlen szép. Ritkán találkozni ilyen tökéletes, élénk piros rúzzsal. Nagyon örülök, hogy ezt választottam. A textúrája a másik kedvencem. Szintén nem találkoztam olyan rúzzsal, ami ennyire pigmentált lett volna és mégis ennyire lágy, puha a felvitele. Olyan volt, mintha egy szájfényt vinnék fel a számra. Könnyű volt vele dolgozni, de akinek nem olyan gyakorlott a keze, annak mindenképp javaslom, hogy a szájkontúron szaladjon át egy kontúr ceruzával, mert könnyű kiszaladni a vonalból vele a könnyű siklása miatt. Ha pedig már kicsúsztunk, akkor nem olyan könnyű megszabadulni tőle az erős pigmentáltsága miatt, persze nem lehetetlen. A rúzs illata és "íze" egyébként teljesen semleges, nem zavaró.

DSC01639.JPG

A tartósságával elégedett vagyok, 4 órát kibírt a szín, de persze a szép fényéből bőven veszített. Egyáltalán nem szárította ki a számat, sőt, nagyon is hidratált érzete volt utána. Ha valóban élénk, fényes színt szeretnénk, akkor pár óránként át kell menni a szánkon a rúzzsal.

The Body Shop Colour Crush Lipstick 101 (10).JPG

A termék ára egyébként közepes árfekvésű,  3 590 forintba kerül. Lehetne picit olcsóbb, de szerintem ez az ár még az a kategória, amit annyira nem sajnálunk egy jó minőségű rúzsért. Teljesen elégedett vagyok a termékkel, csak a felvitelnél kell ügyesen dolgozni, hogy ne menjünk ki a vonalból :)

És hogy összhatásában is lássátok a rúzst, íme még egy kép:

The Body Shop Colour Crush Lipstick 101.JPG

A terméket a The Body Shoptól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolta.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása