Smink & Makeup

Pink Glamour [PÁLYÁZAT]

2013. október 20. makeupadmin

Ez a bejegyzés a Maybelline vendégposzt pályázatunk keretében született. Szerzője NicStar.

Maybelline-02N.jpg

Egy sminkbe zárt mesét szeretnék megosztani, melyet a Maybelline Volum' Express The Falsies Drama szempillaspirál és annak külső borítása ihletett. Szinte monumentális történetet szőttem az apró csomagoláshoz és saját léptékeimhez képest. :)

Én az az ember vagyok, akinek számít a külső, amikor leveszek a polcról valamit, sokszor a csomagolásba szeretek bele és az alapján döntök egy-egy termék megvásárlása mellett. Így történt ez velem, amikor egyik drogériás kiruccanásom alkalmával megpillantottam az esztétikusan kialakított Maybelline márkapultban egy igazán szemrevaló (...és tényleg ”szemrevaló” :) szempillaspirált.

A pink és rányomtatott fekete csipkeminta kombinációjáról képzeletemben egyből glamouros gondolatok támadtak, olyan Moulin Rouge-féle képek, színes-fényes-drágakövekkel kirakott fűzőben táncoló, homokóra alkatú lányok villantak fel pillanatnyi látomásként és visszhangzották: igen...igen...ez kell neked... válassz és vigyél magaddal, hogy te is igazi díva pilláidat rebegtethesd ezután, amerre csak jársz-kelsz a világban. Így történt, hogy emellett az egyébként kedvező árral bíró dekorkozmetikum mellett tettem le vokosomat. Olyannyira megihletett ez a pink-fekete páros szempillaspirál a csipkemotívummal, hogy a magamban látott bohém vizuális élményeimet egyből meg szerettem volna örökíteni egy színvonalas teszt képében, egy egész, teljesen kidolgozott sminket és hangulatot építettem erre a két színre (pink-fekete) alapozva.

Maybelline-01vN.jpg

Ha már ennél a standnál időztem, egy másik dolgot is felfedeztem, mégpedig a márka saját készítésű BB krémjét. A BB krémek jótékony hatásáról már ódákat zengtek a sminkes blogok, gondoltam megér egy próbát a hangzatos nevű Dream Fresh, a Maybelline BB-je (a világosabb árnyalatot vetettem teszt alá).

Az arcbőröm koraősszel még elég hidratált (még nem kezdte ki a fagyos tél) és szerencsére nem túl problémás (kevés bőrhibával rendelkezem), így egy leheletnyi hidratáló krém után jöhetett az arcközépre lapos ecsettel felvitt, majd kifelé púderecsettel eloszlatott Dream Fresh BB alapként, mely megfelelő fedést biztosított, szolidan és mattan egységesítette a bőrt. Nem éreztem nehéznek, mint a testesebb alapozókat, melyek alatt mintha fulladozna és izzadna a bőröm. Itt egyáltalán nem ez történt, észre se vettem, hogy arcomon viselem és a színe sem ütött el a még halványan nyárias bőrszínemtől. A csöppnyi pirosító és highlighter remekül megtapadt rajta, mely megadta a végső karaktert, plasztikusabbá, oválisabbá téve a kissé szögletes arcomat. A komolyabb fedésű alapozókat nálam mindenképp könnyeden és természetesen kiválthatja ez az új BB generáció a jövőben, mely az enyhébb bőrkorrekcióra kitűnően alkalmas.

A szememre és a számra mi más került volna, mint a pink sokféle árnyalata a legnagyobb nemzetközi online piacról beszerzett óriás palettáimból. Kimondva kicsit cukormázasnak, túl rózsaszínnek tűnhet az eredmény, de igyekeztem az élénket pasztelles árnyalatokkal (törtfehér, barack a szemöldök alá) tompítani, hogy ne legyen túl giccses az összkép...mindazonáltal a rikító színek iránti vonzalmam tagadhatatlan :) A szem külső sarkába sötétbarna kontúrt húztam ecsettel fent és lent, így kicsit mandulavágásúvá téve a szemformát. A szemöldök formát szintén barna porral rajzoltam picit ívesebbre a ferdén nyesett ecsettel.

A nap még melegen sütött aznap. Miért ne használnám fel az indián nyár talán utolsó fényeit arra, hogy fotókat készítsek. Az aranyló sugarak érdekesen szűrődtek át a függönyön, különleges vetületet adtak a falaknak, a padlónak, a bútoroknak...fényárban úszott a szoba, egyfajta idilli, otthonosan meleg, finoman intim fényviszonyokat teremtve. Alakra feszülő, nagyobb áttört mintázatú, fekete csipkepólót öltöttem és lehuppantam hol a földre, hol az ágyra, szélesre kiterítve hullámos hajtincseimet, melyek csillogóan tükrözve itták magukba a jótékony fényt. Csak nézelődtem felfelé, miközben az objektív fókuszt keresve fürkészte a tekintetemet, amelyet próbáltam pár másodpercig megtartani a legkedvezőbb helyen fényviszonyok szempontjából. Szerintem megérte fegyelmezni a pislogást, mert igencsak jól kivehető a kész képeken, miért is vizsgázott nálam jelesre a Maybelline Volum' Express The Falsies Drama szempillaspirál és a Maybelline Dream Fresh BB krém.

Bár igazán fontos számomra a külcsín marketing, azonban a tökéletes designhoz a minőségi formatervezés is hozzátartozik, a praktikum legalább annyira fontos, mint az esztétikum, hogy a vásárló ne csalódjon a kiválasztottjában. Az ígért hatást, amelyet a csomagolás sugallt számomra, tökéletesen teljesítette ez a termék. Kiválóan bodorította szempillámat a speciálisan, hajlított formára kialakított spirálfej, olyan igazi cicababás hatásúra, így optikailag jóval nagyobbnak tűnően kerekedett el a a szemem a “drámai” (vagy dámai :) végeredménytől. A tartóssággal sem akadtak problémák, a sűrű, fekete massza, - mely több rétegben felvíve sem csomósodott be - egy egész napot kibírt. Még később a stúdióvakukat és a vízbe mártott frizuráról legördülő cseppeket is jól tűrte, persze nem a teljes fejem áztattam a csap alatt. :)

Maybelline-03N.jpg

Ár-érték arányban maximálisan elégedett vásárlónak éreztem magam, mintha egy klasszikus hollywoodi filmbe cseppentem volna ennek a kis eszköznek köszönhetően.

A színvonalas képekért, a helyszínért és a türelemért, hogy elviselte és megörökítette röpke arcpingálási kísérletemet különleges köszönet GiN Fotónak, aki nélkül ez a sminkteszt ilyen szinten nem sikerülhetett volna!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása