Smink & Makeup

Vendégposzt: Teszt: Maybelline Lasting Drama gel eyeliner 24h - 01 intense black

2013. november 07. makeupadmin

Ezt a posztot nem mi írtuk. Szerzője egy kedves olvasónk, Edina.

maybelline_gel_tus1.jpg

A Maybelline zselés szemhéjtust vetettem teszt alá 01 fekete színben.

A termék 24 órás tartást és intenzív fekete színt ígér. Elegáns üveg tégelyben 3 grammos kiszerelésben érkezik egy apró ecset kíséretében.

Szemhéjtusból rengeteget találunk a piacon, lássuk, miben teljesít ez jobban, mint a többi!

Felvitele gyakorlott kézzel a mellékelt ecsettel is gördülékeny. Szépen építhető, egyáltalán nem maszatol. Rövid száradási időt követel magának, rejtett szemhéjúaknak mindenképp ajánlatos pár pillanatot várni az első pislogás előtt. A színe valóban mély fekete, bár idővel veszít intenzitásából. Igazából meggyőző tulajdonsága a tartóssága, én ezt szeretném bemutatni.

Nekem a szőke hajamhoz szőke szempillák társulnak, a kék szemeim pedig érzékenyek és kevés termékkel kötnek hosszú távú barátságot. Az első miatt egy füstös szem vagy akár egy egyszerű tus viselése esélytelen a felső vízvonal kiemelése nélkül: ha a szempilláim tövét precízen ki is festem, még akkor sem maradhat el a felső vízvonal, mert anélkül "üres, lyukas" a tekintetem.

Mivel tényleg nagyon érzékeny a szemem, csak néhány szempillaspirálra bízhatom naphosszat, hogy pár óra múltán ne ékeskedjen fekete folt a szemem alatt. Ez a vízvonalaimra még inkább jellemző: a legtöbb szemceruzát egyből "megkönnyezi" a szemem. A Maybelline szemhéjtust csak jó pár hónappal a beszerzése után próbáltam ki a vízvonalon, addig nem jutott eszembe. Azóta nem jut eszembe mást használni! :-) Ecsettel könnyedén felvihető a vízvonalra is, a száradási időt itt is fontos betartani.

Nekem 8 órát simán kibír, kicsit persze fakul, de kis javítás után eredeti színét mutatja.

maybelline_gel_tus2.jpg

Hogy bemutassam gyakorlatban is, felkentem a kézfejemre. A fénykép készítése után napi teendőimet végeztem, majd szappannal több alkalommal is kezet mostam, s utána jó pár óra elteltével ismét lefényképeztem. A különbség egészen elhanyagolható, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy a kézfej mennyivel kiszolgáltatottabb terület, mint a szemhéj.

Összességében azt mondanám, hogy a többi drogériás márkát a Maybelline zselés szemhéjtusa a tartósságával messze veri, ár-érték arányban pedig kimagasló teljesítményt nyújt.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása