Smink & Makeup

Teszt: Az utóbbi idők legjobb spirálja! L'Oreal Paris Volume Million Lashes - So Couture

2014. április 15. spacegirl

Úgy tudom, hogy májusban fog a boltokba kerülni a L'Oreal Paris legújabb szempillaspirálja, a Volume Million Lashes So Couture. Az Elle Fashon Show-n volt szerencsém hozzájutni egy példányhoz, így már a premier előtt be tudok számolni nektek róla. Ő még pont kimaradt a nagy spiráltesztből, ami nem is baj, mert messze kiemelkedett volna a mezőnyből. Már a címben lelőttem a lényeget: ez a legjobb spirál, amivel az utóbbi időben találkoztam.

Ígéretek: A legelegánsabb L'Oreal Paris szempillaspirál a különálló szempillákért. A rendkívül precíz felvitelt a tűpontos kefe biztosítja, mely szálanként fogja közre a szempillákat.  A különlegesen selymes formula extra fekete pigmenteket tartalmaz a csomó nélküli, intenzív dús hatásért.

loreal_volume_million_lashes_so_couture.jpg

Ami a külsejét illeti, a szokásos Volume Million Lashes tubusban érkezik, ami ebben az esetben lila és arany színbe öltözött.

loreal_volume_million_lashes_so_couture_nyitva.jpg

Bár úgy tűnt, hogy idén a hagyományos spirálkefe dívik, ez ismét egy szilikontüskés változat, amit régebben nem szerettem, de mára már elfogadtam, sőt meg is kedveltem. Ami nagyon tetszik benne, hogy kisebb kefefejet kapott, amivel bármilyen rakoncátlan pillához hozzá lehet férni és a tüskék szépen szét is választják a szempillákat. Ezzel a kefével szinte garantáltan nem kenjük össze magunkat és nagyon kényelmesen lehet használni. Örülök, hogy végre egy gyártó kis kefével jött elő, mert nem vagyok híve a nagy keféknek.

A festék közepesen nedves, nyugodtan fésülgethetjük vele a pilláinkat, nem szárad meg azonnal. De nem is annyira nedves vagy lassan száradó, hogy szétkenjük magunkon. Szép mélyfekete színe van. 

loreal_volume_million_lashes_so_couture_szem.jpg

A hatása szerintem tökéletes: ívelt és hosszú pillák már egyetlen rétegben. Számomra a dúsító hatása is pont elegendő, bár nem ez a fő erőssége. Nem csomósodik és nem tapasztja össze a pillákat. A tartóssága is teljesen rendben van, egész nap a helyén marad. Lemosóval viszonylag könnyen el lehet távolítani este, bár kissé darabosan oldódik le. Irritációt nem okozott.

Ez a spirál 4.490 Ft-ba kerül, szóval nem árt majd várni hozzá egy akciót, de szerintem akár teljes áron is megéri. 

Nektek hogy tetszik a L'Oreal Paris Volume Million Lashes So Couture?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása