Smink & Makeup

Teszt: Astor Soft Sensation Lipcolor Butter - 017 Playing Hot Pink

2014. április 17. spacegirl

Ez a rúzs a londoni goodie bagemben lapult, és nagyon megörültem neki, mert már régóta szerettem volna kipróbálni. Leírása szerint a Soft Sensation Lipcolor Butter "színe és viselete akár a rúzsé, ápol akár az ajakbalzsam, csillog, akár egy szájfény. Ez a mélyhidratáló ajakrúzs ápolja, kisimítja és nyugtatja a száraz ajkakat, így az ajkak 30%-al hidratáltabbak lesznek. A pigmentált formula igazán intenzív színhatást kelt."

Az Astor Soft Sensation Lipcolor Butter ajakrúzs az én egyszerű és gyors módszerem a tökéletesen fényes ajkakhoz. Imádom a metszett hegyet, ami egy ajakceruza pontosságával kontúroz. A krémes textúra beleolvad az ajkakba, így minden alkalommal brilliánsan egyenletes fedést érek el.

- Heidi Klum

astor_soft_sensation_017.jpg

Az Astor Soft Sensation Lipcolor Butter praktikus, jumbó ceruza formájú kiszerelést kapott. A rúzs vége tekerhető, így könnyen adagolhatjuk. A forma a könnyű kontúrozást és a színezést egyaránt lehetővé teszi.

astor_soft_sensation_017_nyitva.jpg

Én a 017 Playing Hot Pink árnyalatot próbáltam ki, amely egy szépséges, igazi tavaszi élénk pink. Nem túl gyakran hordok ilyen árnyalatokat, de ebben az élénksége ellenére van annyi finomság és áttetszőség, hogy szívesen viselem.

astor_soft_sensation_017_minta.jpg

A formula nagyon könnyű, a rúzs és az ajakbalzsam között áll, így nagyon kényelmes viselet. Egyáltalán nem szárítja az ajkakat és szép fényes a hatása.

astor_017.jpg

 

A szín 4-5 órán keresztül is megmarad, ami nagyon jó teljesítmény szerintem. A high end termékek közül engem - a Clinique Chubby-kon kívül persze - az YSL Rouge Volupte Shine-ra emlékeztet.

tavaszi_hangulat_astor.jpg

Ez a rúzs vett rá arra, hogy leakasszam a vállfáról ezt a ritkán hordott blézeremet :)

Az ára 2.700 Ft, szerintem érdemes beszerezni, mert nagyon jó minőségű termék.

Nektek hogy tetszik, szoktatok ilyen élénk színeket viselni?

A terméket a Coty-tól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása