Smink & Makeup

Kipróbáltuk: Lancome Teint Idole Ultra 24H

2012. február 24. blondiegirl

Sajnos nekem eddig még nem sikerült megtalálnom a tökéletes alapozót, pontosabban egyáltalán nem találtam olyat, amit szívesen viseltem volna. Általában elzsírosítják a bőrömet, nincs fedésük, esetleg túlzottan fénylenek még púderrel is - vagy ezeket tetszőlegesen kombinálva produkálják. 

Korábban már írtuk nektek, hogy a Lancome közkedvelt alapozója, a Teint Idole Ultra megújult összetétellel és immár 10 árnyalatban Teint Idole Ultra 24H néven kapható februártól.

Csinos üvegben érkezik

"A benne lévő  szilikon hosszan tart és tökéletes fedést biztosít, míg a hydrokarbon az egész napos kényelem biztosítására hivatott. A Tenit Idole Ultra 24H természetes és hibátlan fedést, egységes és matt arcszínt ígér egész napra, maszk-hatás nélkül. Könnyed textúrája egybeolvad a bőrrel."

 Praktikus és higiénikus pumpás kiszerelést kapott

Nézzük, mit tud a gyakorlatban!

Első próbám során a kellemes illata tűnt fel, illetve az, hogy a színárnyalat stimmel, a teszt tehát két piros ponttal indult. Miután felvittem az arcomra, azonnal láttam, hogy kiválóan fed, nem nehezíti el a bőrömet és zsíros érzetet sem hagy. A tökéletes fedés ára, hogy eltűntet minden vonást az arcomon, ezért utána "vissza kellett rajzolni", azaz mindenképpen szükséges legalább némi pirosítás.

A nap végéig kitart, végig megőrzi mattságát, de nem szárad ki, nem pereg le. Azt ugyan nem teszteltem, hogy 24 órán át is tart-e, de lassan egy hónap használat után biztosan tudom, hogy a helyén marad ameddig szükségem lehet rá.

Könnyű és finom a textúrája

Ez az első alapozó, ami lényegesen javít a szemem alatti sötét karikákon és ezét nem tudok elég hálás lenni, még a kisebb maszk-hatást is elnézem neki.

Előtte

Utána

Utána

  • Termék: 5/5
  • Textúra: 5/5
  • Tartósság: 5/5
  • Felvitel: 5/5
  • Fedés: 5/5
  • Természetesség: 4/5

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása