Smink & Makeup

Kipróbáltuk - IsaDora Glows Stick Blusher

2012. március 16. Katushka

Ez a remek kis találmány nekem nagyon a szívembe lopta magát. Többek között a színe miatt is, de leginkább a kiszerelése és állaga miatt. Korábban már teszteltem egy ilyen jellegű terméket, a Shiseido Color Stick-et. Az Isadora is előállt egy ilyen kiszerelésű termékkel a tavaszi kollekcióban. Volt szerencsém kipróbálni, és én elégedett voltam a termékkel. Mondjuk a kép alapján nem erre számítottam, de mint tudjuk ezért vagyunk mi, hogy jól leteszteljük a képen látható termékeket! :)

(sajtófotó)

(Rose Bud)

A termék pigmentált, de nem túl durván. Egy pirosító esetében nem is feltétlen indokolt ez. Rózsaszínes árnyalatú, enyhén irrizáló fényű. Egészséges pírt és fényt ad az orcáknak.

A termék ára 4 390 forint.

Nektek hogy tetszik? Én imádom! :)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása