Smink & Makeup

Last minute karácsonyi ajándékok

2017. december 13. Katushka

Hamarosan itt a karácsony és szinte mindenki azon pörög, hogy szeretteinek milyen ajándékot vegyen, ami hasznos és amivel örömet tud szerezni a másiknak. Ha legalább körvonalazódott bennünk, hogy milyen irányba szeretnénk elmenni ajándék ügyben, akkor érdemes felcsapni a netet, hogy azt is megnézzük, hogy a legolcsóbb egy egy termék. Ha mákunk van online is meg lehet rendelni és nem kell együtt tolongani a többi emberrel az áruházakban. 

christmas-beauty-offer.jpg

Ebben a posztban a teljesség igénye nélkül összeszedtem pár ötletet, ami esetleg gondlatébresztő lehet. Belecsempésztem egy nagyágyút is, már ami az árát illeti. És nem feltétlen az ára miatt fog neki az ajándékozott örülni, hanem a hatékonysága és a praktikusság miatt. Ha valaki megengedheti magának, akkor érdemes beruházni egyre. 

Ajándékutalványok

Ajándékutalványt szinte minden boltban lehet már venni utalványt és tetszőleges összeggel tölthetjük fel. Így ha bizonytalanok is vagyunk a konkrét ajándékban, akkor is tudhatjuk, hogy mi az ajándékozott kedvenc boltja és így majd kedvére vásárolhat olyat, ami neki tetszik.  

Ajándékcsomagok

A legtöbb drogériában, patikában és olyan üzletben, ahol lehet szépségápolási termékeket venni, ott tuti találunk már előre összeállított csomagot/csomagokat. Ilyenkor csak arra kell ügyelni, hogy a korosztálynak, igényeknek. Választhatunk smink és bőrápolási csomagokból. Például ilyen bőrápolási csomagjai vannak az Eucerinnek, melyek minden bőrtípusra kínálnak megoldást. 

untitled_collage_3_3.jpg

Sminkkészletek

Aki igazi sminkfüggő, annak szinte mindegy milyen sminkkészletet veszünk, tuti örülni fog. Választhatjuk a PUPA-t, MAC-t, Clinique-t és még sorolahtnám, mert mindegyiknek vannak szebbnél szebb összeállítása az ünnepekre. 

 

untitled_collage_4_1.jpg

Nagyágyú

Ez leginkább az ára miatt brutál, de a teljesítménye tette jogosulttá számomra, hogy bekerüljön a listába. Én voltam az, aki mindennél jobban utáltam eddig hajat mosni és szárítani... Ez az eszköz viszont megszerettette velem ezt a műveletet. Annyira utáltam, hogy két évig nem voltam képes hajat mosni, csakis a fodrász mosta és szárította a hajam (ehhez hozzátartozik, hogy a karom fájdalma miatt nagyon nehéz is lett volna és az, hogy sikerült egy fodrásszal egy tök jó dealt kötnöm ezért nem volt horror az ára). Mostanra viszont, hogy ezt az eszközt használom, rendesen megszerettem, mert én magam is képes vagyok általa tökéletes frizurát szárítani magamnak, különösebb nyűglődés nélkül. A Dyson hajszárítója 122 000 forintba kerül, ami meglehetősen sok egy hajszárítóhoz képest, de hosszútávon sok pénzt, időt és energiát spórolhatunk magunknak. Ha valaki megteheti, akkor érdemes beruházni rá. 

beauty29.jpg

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása