Smink & Makeup

Teszt: Too Faced Glamour Gloss - Erotic

2012. június 29. spacegirl

Régóta szerettem volna már kipróbálni valamilyen terméket a Too Faced kínálatából, és végül egy Glamour Gloss szájfényre esett a választásom. Ezek a szájfények 14 színben érhetők el, amiből én az Erotic névre keresztelt árnyalatot választottam. Azt ígérik, hogy hűsítő formulájukkal hidratálnak és nagyobb ajkakat varázsolnak.

too_faced_gloss.jpgToo Faced Glamour Gloss - Erotic

Bár nincsen különleges alakja vagy anyaga, a csomagolása nagyon jól néz ki szerintem. Ráadásul a tetejét egy 'kő" dísziti, amitől egészen különlegessé válik.

too_faced_gloss_teteje.jpgToo Faced Glamour Gloss

Az applikátora tejesen hagyományos, sajnos elég keveset vesz fel a termékből, így legalább háromszor kell mártani egy használat során. A textúrája egyébként kellemes, nem ragad különösebben és remek az illata. Engem a csokifagyiéra emlékeztet, így azonnal belopta magát a szívembe.

too_faced_gloss_nyitva.jpg

Az Erotic egy szépen pigmentált vörös áfonya szín, benne apró arany színű csillámokkal.

too_faced_gloss_minta.jpg

Be kell vallanom, hogy az ilyen szájfények a kedvenceim, amik adnak valamennyi színt, de azért nem nagyon élénkek.

too_faced_szajfeny_szaj.jpg

A szájra felvíve bizsergető, mentolos érzetet hagy maga után, és tényleg valamivel nagyobbnak tűnnek tőle az ajkak. A gyűrődést két-három órán keresztül bírja, én ezzel már elégedett vagyok. Egyenletes a kopása, de nem is olyan élénk szín, hogy ezen aggódnunk kellene. Nem szárítja az ajkakat.

18,50 euróért vásároltam, ami a jelenlegi árfolyamon számolva kb. 5.300 Ft. Nem olcsó és nem is pótolhatatlan darab, de örülök, hogy megvettem, mert igen gyakran nyúlok utána reggelente.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása