Smink & Makeup

Teszt: The Body Shop All-in-One BB krém

2012. november 05. Katushka

Aki rendszeres olvasónk, az már tudja rólam, hogy mennyire bigott alapozós vagyok. Fontos a fedés és hogy szép egységes legyen az arcom. Mikor bejöttek a BB krémek, akkor szkeptikus voltam, de egyre másra bizonyítanak ezek a krémek.

The-Body-Shop-All-In-One-BB-Cream.jpgMost az új "áldozatom" a The Body Shop All-in-One BB krém. Amikor bementem az Allee-ba a TBS boltba, mondtam az eladó hölgynek, hogy szeretném kipróbálni az új BB krémet. Odavezetett hozzájuk, és mutatott nekem egy fehér krémet. Mondtam neki, hogy: Nem nem, nem hidratálót kérek, hanem BB krémet. Mondta hogy ne aggódjak, ez az. Gondoltam magamban, hogy na, egy hozzáértő eladót fogtam ki... Aztán mikor elkezdte a kézfejemen elkenni a krémet, egyre elkezdett átalakulni a színe. Nem hittem a szememnek! Előtte nem igen olvastam erről a krémről, tehát erre nem is voltam erre felkészülve. Tényleg a BB krém volt az, amit mutatott nekem. :) Elmondta, hogy ez egy különleges formula, ugyanis a fehér krémben található pigmentgolyók "kipukkadnak" és beszínezik az alapot.

the_body_shop_bb_creme_all_in_one_2.jpg

the_body_shop_bb_creme_all_in_one_3.jpg

the_body_shop_bb_creme_all_in_one_4.jpg

the_body_shop_bb_creme_all_in_one_5.jpg

Nagyon szépen alkalmazkodik az arc színéhez. Jól hidratál, de nem nehezíti el a bőrt. Gyorsan beszívódik.

the_body_shop_bb_creme_1.jpg

3 árnyalatban vásárolható meg ez a termék. A 01-es árnyalat a nagyon világos bőrű hölgyeknek lett kitalálva. A 02-es az én árnyalatom. Se nem túl sötét, se nem túl világos. A 03-as viszont nagyon brutál sötét színű. Az én bőrömhöz képest egészen narancssárgás.

Ami számomra fontos egy ilyen krémnél, hogy tényleg szépen egységesítse a bőrömet, ne fényesedjen át és sokáig tartson. Ezt ez a termék teljesítette is. Egészen sokáig tart az eredménye, és viszonylag lassan fényesedik át. Nekem nagyon bejött. Az illata nagyon kellemes, nem tudtam eldönteni, de talán a gyöngyvirág illatához tudom hasonlítani. Nálam telitalálat. Az ára egy picit húzós, ahhoz képest, hogy mindössze 25 ml-es. Az ára: 5 390 forint.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása