Smink & Makeup

Teszt - ANNY kaviár körömlakk - az új hóbort

2012. december 01. Katushka

Nem újkeletű dolog ez a "kaviáros" körömdíszítés. Hónapok óta látni olyan képeket, ahol kaviár-szerű bogyók díszítenek körmöket vagy ajkakat. Eddig egyáltalán nem tetszett, viszont amikor megláttam az ANNY kaviáros körömlakk szettet, nagyon megtetszett a csomagoláson lévő kép, azonnal beleszerettem. Miután utalták a fizut, azonnal mentem a Douglas-ba, hogy megvegyem magamnak. 

Anny_Kaviar_körömlakk_ (5).jpg

A csomagban három termék található: 1 darab áttetsző fedőlakk, 1 darab fekete körömlakk és 1 üvegnyi "kaviár". Ezek a szettek három színben érhetők el: rózsaszínes bézs, piros és fekete színben. Én természetesen a feketét vettem meg, mert az összes közül ez áll hozzám a legközelebb. Főleg mert jön a tél. Található benne egy papír tartó is, amibe a bogyókákat kell beleszórni és a körmünket kell mártani, de ne szaladjunk ennyire előre. 

Anny_Kaviar_körömlakk_ (8).jpg

Anny_Kaviar_körömlakk_ (6).jpg

Első lépésként vigyünk fel egy réteg áttetsző körömlakkot. Erre egy vagy két rétegben mehet a kiválasztott szín, ez a lakk fedésétől függ. Én most nem a saját, fekete lakkjával próbáltam ki, hanem egy karácsonyi zöld színnel, ettől picit játékosabb lett szerintem a végeredmény. Az utolsó réteg felvitele után jön rögtön a díszítés.

Douglas_nails_Glamorous 14_körömlakk_3.jpg

Anny_Kaviar_körömlakk_ (2).jpg

Anny_Kaviar_körömlakk_ (3).jpg

Szórjunk a bogyókból a papírtartóba egy keveset. Ha fent van az utolsó réteg lakk, mártsuk bele a körmünket a bogyókba. Mivel még nem szárad meg ilyenkor a lakk, a bogyók jól bele tudnak ragadni. Ha így teszünk, akkor sűrűn lesznek a bogyók a körmön. Lehet persze azt is csinálni, hogy rászórjuk a bogyókat, de akkor kevésbé lesz sűrű a díszítés. Ha ez megvan, akkor nyugodtan nyomkodjuk bele a körömbe a díszeket. Ezt határozott mozdulatokkal tegyük, így nem fognak elcsúszni a bogyók. Ha megvagyunk az összes körömmel, akkor várjunk pár percet, utána vigyünk fel egy réteg átlátszó lakkot. Ezzel fixáljuk a díszítést. 

Miután kész az összes köröm díszítése vagy az amit kitaláltunk, akkor a maradék bogyót szórjuk vissza az üvegbe. A papírtartó úgy lett kialakítva, hogy kialakítható egy kis csőr, ami nagyban megkönnyíti a visszaszórást.

Anny_Kaviar_körömlakk_ (4).jpg

És hogy milyen is a végeredmény? Mondhatni izgalmas :) Nekem nagyon tetszik, bár most még furcsa, hogy ilyen egyenletlen a körmöm felülete, de biztos meg lehet szokni. A "lakk" eltávolítása nem egyszerű, sőt kissé időigényes is. Először át kell itatni lakklemosóval a köröm felületét, hogy beszivárogjon a lemosó a bogyók közé. Ezután eltávolítható a körömlakk is. A bogyókat ezután nem igazán lehet újra felhasználni, de rengeteg van belőle az üvegben, úgy hogy nagyon sok alkalommal lehet vele díszíteni.

Anny_Kaviar_körömlakk_.jpg

Anny_Kaviar_körömlakk_ (1).jpg

Mivel zöldes alapra vittem fel a bogyókat, így az picit áttűnik rajta, ezért írtam feljebb, hogy izgalmasabb lett a végeredmény. Nagyon durva, mert tényleg olyan mintha temérdek kaviár szem lenne a körmömön :)

Hogy a termék árára is kitérjek, először meglepődtem, mert 4.990 forintba kerül, de aztán végiggondoltam, hogy van benne egy fekete lakk, egy fedőlakk és a díszítő bogyók, így már nem tartom annyira drágának.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása