Smink & Makeup

Sminklemosó teszt

2011. június 26. Katushka

Mivel évek óta sminkelek, ezért volt alkalmam többféle sminklemosó terméket kipróbálni. Rájöttem, hogy nem kell több ezer forintot elkölteni egy-egy lemosóra, mert akár a drogériákban is lehet nagyon jó minőségű termékeket találni. Kipróbáltam már sminklemosó kendőket, olajokat, krémeket, folyadékokat. Nekem ami a legjobban bevált az a sminklemosó kendő.

Ezen belül is a J&J kendő a legjobb, de sajnos ez a termék a magyar piacról kivonult :( Valószínű az ára miatt, mert picit drágább volt a többi hasonló lemosóval szemben.

Amivel még nagyon elégedett vagyok az a MAC lemosó kendő. Nagyon jó, de szintén a drágább termékek közé sorolnám.

  
Az pedig amit most használok, a MAC-el felváltva az a Nivea lemosó kendője. Árértékarányban jó, és minősége is rendben van.
 
 Számomra ez a TOP3 - Ebben a sorrenben :)
 
Ami a lemosó olajokat illeti... nem szeretem őket, nekem tul olajosak, de mit is várhatnánk egy olajtól :)
 
A krémekkel sem vagyok kibékülve, mert kevésbé praktikusak mint a lemosókendők. Használatakor szükség van nedves vattára, a krémre, szóval mindenképp problémásabb mint a kendők használata.
 
De ha itt is választanom kéne, akkor én a Balea sminklemosóját választanám

Amit viszont kifejezetten tiltólistára tennék az a L'Oreal lemosója! Nekem egyáltalán nem vált be.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása