Smink & Makeup

Szempillaspirálok: barátok és ellenségek (1.)

2011. július 06. blondiegirl

Az elmúlt hónapokban sikerült közeli kapcsolatba kerülnöm a műszempillák világával. Úgy érzem, kellően összebarátkoztam velük, pláne a legutolsóval, melynek drámai hatása lenyűgözött. A különböző szempillaspirálok ígéretei ehhez közelítenek, de amiket eddig használtam sajnos messze alulmúlták a várt eredményt.

Kezdetben olcsó spirálokkal próbálkoztam. Ezek nagyjából egyformán viselkedtek, azaz első festéskor nem tűntek rossznak, de hamar kiderült, hogy jobban érzik magukat a szemem alá potyogva, vagy ugyan a szempillákon, de csomóban. Néhány használat után használhatatlanra száradtak. Ritkán sikerült kifogni egy-egy jobb darabot, de ezek sem dúsítottak látványosan.

Az első áttörést az Avon Super Shock hozta. Gyorsan megszáradt, nem csomósodott össze. A pilláim hosszabbnak és dúsabbnak hatottak. Sok rosszat olvastam már róla, és bár nekem sem a kedvencen, szerintem ár-érték arányban remek! Ez az első spirál, amiből újra vettem.

Jól bevált a L'Oréal Extra-Volume Collagene szempillaspirál. Igazán könnyű vele dolgozni. Nem folyik, nem áll össze csomókba annak ellenére, hogy kicsit ragadós érzés. Nagy méretű, dús keféje van, amivel hamar lehet színezni a pillákat, de éppen a mérete a hátránya is, mert néha még mindig célt tévesztek vele. Hosszú ideje ezt használom közepes megelégedéssel.

Legújabb szerzeményem a MAC Zoom Fast Black Lash. Kicsit lassabban szárad, mint a L’Oréal, de a végeredmény kárpótol! Nem ragad, nem nehezíti el a szempillákat. Bízom benne, hogy nem okoz csalódást hosszútávon sem.

Ti melyiket ajánlanátok?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása