Smink & Makeup

Bloggerinák: Vanda, a Lolly's Makeup & Beauty blog írója

2011. július 15. spacegirl

Van számos olyan hazai és külföldi blog, amely hasonló témákkal foglalkozik, mint a miénk, és követjük, szeretjük. Arra gondoltunk, hogy itt a smink/makeup blogon egy csokorba gyűjtjük és egy emailes interjúsorozat keretében bemutatjuk őket.

Vandával, a Lolly's Makeup & Beauty blog szerzőjével kezdünk.

Mikor kezdted a blogolást és mi volt a motivációd?

2009 őszén indítottam el az első blogot és igazából hirtelen felindulásból, mert unatkoztam a munkahelyemen. Persze tudat alatt az is közrejátszhatott, hogy akkor már erősen megszállott sminkmániás voltam.

Mi alapján választod meg a témákat, amikről írsz?

Mikor éppen mi jut eszembe. Elsősorban az aktualitások határozzák meg, pl. nyáron a fényvédelem, tartós smink, télen bőrápolás és persze az olvasói igények.

Figyeled, hogy mennyien nézik a blogodat (egyedi látogatók, oldalletöltések)? Fontos Neked, hogy sokan kövessék?

Ez fura dolog, mert van amikor arra vágyok, hogy az én blogom legyen a legnézettebb, máskor meg arra gondolok, hogy hiszen ezt elsősorban kedvtelésből csinálom a magam szórakoztatására, nem kell másoknak megfelelni. Az év eleje óta közel 250 ezer oldalletöltés volt és már kevéssel, de több, mint 600 követő van. Hihetetlenül jól esik, hogy már ennyien olvasnak, jó érzés, felfoghatatlan. Köszönöm mindenkinek!

Hogyan tanultál sminkelni (pl. család, tanfolyam, sminkvideók, blogok)?

Fősulin után rájöttem, hogy nem azzal akarok foglalkozni amit elvégeztem, ha nem sminkelni szeretnék. Beiratkoztam egy tanfolyamra és van sminkmesteri végzettségem, de úgy alakult, hogy szabadúszóként csak rövid ideig dolgoztam.

Mivel foglalkozol, amikor nem blogolsz (munka/tanulás)?

Most éppen a nagy lehetőségre várok. Ez még titok, de folyamatban van a dolog és izgatottan várom.

Melyik a kedvenc hasonló témájú blogod és/vagy YouTube "sminkgurud"? Van példaképed ezen a területen?

Hűhhaa... nagyon nehéz egy kedvencet kiemelni! A YouTube-on egyértelműen Michelle Phan, fantasztikus lány fantasztikus tehetséggel megáldva. Blogszférában pedig a Temptalia és MakeUp and BeautyBlog, két teljesen más hangulatú oldal, de bennem is van egy kis kettősség ezért imádom őket.

Melyik az abszolút kedvenc sminkmárkád?

Álmaim márkája az Urban Decay, egyszerűen olyan a dizájn, mintha nekem találták volna ki és természetesen a MAC, ez már 'gyerekkori szerelem'. És hihetetlenül csodálatosak az ázsiai sminkmárkák, csak elég nehéz őket beszerezni.

Melyik a három kedvenc sminkterméked, amit mindenképpen ajánlasz másoknak is?

A No1 a MAC Paint Pot-ja, aztán a Max Factor Liquid Effect szemceruzája, mert nekem ez az egy nem mászkál el és végül bármi, ami ásványi, mert azokban még soha nem csalódtam.

Mi volt a legnagyobb csalódásod a sminktermékek közül?

Az Ombres Perlees de Chanel paletta. Hihetetlenül gyönyörűek voltak a színek, amikor kipróbáltam őket az üzletben, aztán megvettem, feltettem és fél óra múlva már el is mászott és minden bázissal ezt csinálja. Óriási csalódás volt...

Volt már olyan termék, amit azért vásároltál meg, mert arra gondoltál, hogy az olvasóidnak milyen érdekes lesz, ha írsz róla?

Nem ez alapján szoktam vásárolni, mindig azt veszem meg, ami nekem tetszik. Viszont szeretnék egyszer olyan anyagi helyzetben lenni, hogy mások kedvéért is vásárolgathassak és tesztelgethessek.

Milyen témák a legnépszerűbbek a blogodon (pl. sminktippek, tutorialok, tesztek, személyes bejegyzések, nyereményjátékok)?

A nyereményjátékok mindig nagyon népszerűek természetesen, aztán még a tesztek is, a napi smink és a sminkleckék.

Mennyit foglalkozol a blogolással egy nap/egy héten?

Minden nap írok, mert most éppen ráérek, de ha nem érnék rá, akkor is minden nap írnék, ha törik, ha szakad, ebben semmi nem akadályozhat meg. Max. akkor nem írok, ha nincsen kedvem hozzá, de az elég ritka.

Tudatosan építed a közösséget és a látogatottságot a blogodon? Ha igen, mik a kedvenc praktikáid, amiket másokkal is szívesen megosztanál?

Nem, nem vettem észre, hogy tudatosan építeném. Mindig úgy vagyok vele, ha olvassák akkor olvassák, ha nem nem én nem fogok követőket 'toborozni', nem ezért csinálom ezt az egészet.

A blogodon kívül van még olyan oldal vagy újság, ahol publikálsz?

Volt, de már nincs.

Ismertél meg új barátokat a blogoláson keresztül, akikkel offline is tartod a kapcsolatot?

Fogjuk rá, hogy igen.

+1: Ki legyen a következő interjú alanya?

Suzy, a Smink és stílus írója!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása