Smink & Makeup

Bevásárlótúrán jártam

2011. július 16. spacegirl

Mostanában rengeteg impulzus ért, hogy ki mit vásárolt a leárazásokon és sajnos eluralkodott rajtam is a vásárlási vágy. Ezeket a cuccokat szereztem be:

Ami a vásárlást illeti, nem vagyok túl nyitott, általában ugyanazon a néhány helyen vásárolok. Nagy ritkán adok esélyt új üzleteknek is, aminek általában az a vége, hogy nem találok ott semmit, nagyon ritkán pedig az, hogy hirtelen felindulásból felveszem a a később is végigjárandó üzletek listájára. Mivel az Aréna Pláza van a legközelebb, oda szoktam járni. Bár a szoktamot akár idézőjelbe is tehetném, mert inkább ritkán vásárolok sokat, mintsem hogy gyakran járjak oda.

Az üzletek közül a Salamandert, a Peek & Cloppenburgot és a Marks & Spencert (nem tudnak a nyuggeres kirakatberendezésükkel sem elijeszteni, mert tudom, hogy bent lapulnak jó cuccok) szoktam megnézni. Régebben adtam esélyt az Espritnek, a S. Olivernek és a Promodnak is, de az utóbbi időben vagy nem találtam ezekben semmit, vagy nagy csalódások értek. Volt például sorozatban három Esprit felsőm, ami néhány mosás után kilyukadt. Tőlük szerintem csak kabátot érdemes venni, mert azok tényleg jók, bár sajnos nem olcsók.

Na de a szerzemények:

  • Unisa szandál - leértékelve kb. 20.000 Ft (Salamander): két szandálom volt már ebből a márkából és azon kevesek közé tartoznak, amiket évek óta hordok és még mindig vállalhatóak
  • Salamander papucs - leértékelve kb. 10.000 Ft (Salamander): imádom a Salamander cipőket, mert nagyon kényelmesek, tartósak és szinte mindig találok olyat, amit tetszik
  • Ray Ban napszemüveg - leértékelve kb. 33.000 Ft (Vision Express): baromira megirigyeltem az egyik haverom amcsi zsaru napszemüvegét, és vágytam egy ilyenre, bevallom, hogy a férfi szemüvegek közül választottam...
  • M &S ruha - kb. 19.000 Ft ( M&S): sajnos nem volt leértékelve, de nagyon szép az anyaga és az esése, muszáj volt megvennem, ami pedig a legimponálóbb dolog benne, hogy 8-as méret! (néhány hónapja még 12-14-est kellett vennem)
  • M&S halásznadrág - kb. 10.000 Ft ( M&S): kifogytam az összes nadrágámból, és baromira nincs mit felvennem, ennyi...
  • Boss farmer - kb. 25.000 Ft ( P&C): 50%-os leértékelés volt, ezért vettem meg, super skinny fazon, remélem, fel merem majd venni :))
  • Madonna ruhák - leértékelve kb. 6.000 Ft/db (P&C): ilyenem még sosem volt, tetszett a mintájuk és a fazonjuk

Sajnos a standard üzleteimben még nincsenek azok a hűde nagy akciók, úgyhogy lehet, hogy még később érdemes lesz futni egy kört.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása