Smink & Makeup

Bemangóztam

2011. augusztus 05. spacegirl

Miután a múltkori bevásárlótúrán kis híján csődbe mentem, elhatároztam, hogy legközelebb felderítek olyan üzleteket, ahol nem szoktam vásárolni. Bár egészen hihetetlennek tűnik, a Mango nekem ilyen volt. Ma fizetésnap volt, így gyorsan be is szabadultam az Arénába.

Két nadrágot és három felsőt sikerült találni, szerintem teljesen elfogadható áron.

Bár nem látszik jól a képen, a felsőkben az tetszett, hogy mindegyikben van egy kis csavar: a bézs színűn a fodros ujj és a két "rózsa", a türkiszen három masni, a szürkén pedig egy nagy "mellső" habos fodor. A bézs kivételével mindegyik elég hosszú, így jó kiegészítője lesz az extra szűk csőnadrágoknak. Némi csalódással töltött el, hogy -10 kg után is cipőkanállal kellett belepréselnem magam a 40-es méretű farmerekbe, de mindkettő nagyon tetszik és állítólag tágul egy fél méretet. Kíváncsi vagyok, hogy bírják a gyűrődést.

Nektek mi a tapasztalatotok a Mangóval?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása