Smink & Makeup

Az új őrület! - Extrém smink

2011. szeptember 12. Katushka

A blog Facebook oldalán láthattátok, hogy mit készítettem a hétvégén. Teljes a szerelem, az ilyen jellegű satír sminkek iránt :)

Először a youtube-on szaladtam bele egy videoba, ami nagyon mély nyomot hagyott bennem. Eldöntöttem, hogy mindenképp szeretném ezt megtanulni. Első ránézésre azt hittem, hogy áááááhhhh, én ezt biztos nem fogom tudni megtanulni. De mikor kipróbáltam nem is tűnt olyan nagy extrának. Persze az én ezzel a technikával a közelében sem vagyok azoknak, akiket az uj példaképemnek tekintek. Egyszerűen csodálatos és hihetetlen amit művelnek! :)

Nahde vissza a technikához. Nem kell sok eszköz egy alap téma elkészítéséhez. Szükség van egy elég puha, alaposan kihegyezett, fekete szemceruzára. Egy kisfejű ecsetre, amivel a vonalakat tovább tudjátok húzni. Fontos hogy szintetikus ecsetet használjunk ehhez, mivel egy "krémes" alappal fogunk dolgozni. Kell még fekete és nagyon világos szemfesték (a dimenzionálás miatt), és más szín, ha kombinálni szeretnénk. Ugye hogy nem sok?! :)

Innentől már csak a fantáziánk szabhat határt a kreációnknak :) fel lehet dobni csillámmal, műszempillával, strasszal, és bármivel amivel csak szeretnénk.

A lényege az egésznek szerintem csak a gyakorlás. Az enyém sem olyan még amilyennek szerettem volna, de elsőre szerintem nem is rossz :) 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása