Smink & Makeup

Néhány cucc őszre

2011. szeptember 18. spacegirl

A költözés és a kis amerikai zsákmány miatt költésstopot fogadtam, amit aztán sajnos rövid úton nem tudtam betartani. Szombaton elkísértem egy barátomat felfrissíteni az őszi ruhatárát és sajnos eközben az én "kosaramba" is becsúszott egy-két dolog.

A Van Graafban két kardigánt és egy pulóvert választottam. A kardigánokat nagyon praktikus darabnak tartom, és minden ősszel/télen belátom, hogy jobban szeretem őket hordani, mint a pulcsikat. Egy világos bézs színűt (Marie Lund) és egy szürkésbarnát (Esprit) válaszottam. A kardigánok mellett beszereztem egy hosszú sötétbarna pulcsit is (szintén Marie Lund), jópofa cipzárral. Ez az igazán hideg napokon lesz ő jó barátom.

Az Artz Modell kirakata előtt szinte mindig csorgatom kicsit a nyálamat, de az utóbbi években nem vettem semmit, mert a legnagyobb méret is kicsi volt rám, a külön szabás meg egyrészt macerás, másrészt feláras náluk. Most viszont örömmel tapasztaltam, hogy ismét beleférek a ruháikba. Egy szuper kis sötétlila kosztümöt és két blúzt szereztem be. A lila blúz hosszú ujjú és olyan világos lila színű, mint a blézer gombjának külseje. A kis fehér, ujjatlan blúznak pedig az első fodrai tetszettek nagyon - ráadásul 50%-kal le is volt árazva.

A kosztümről lőttem "lógós" képeket is, így talán jobban látszik, hogy milyen kis helyes. Persze felvéve az igazi. Remek lesz az éves networking konferencia egyik napjára.

Ti vettetek valami jót mostanában?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása