Smink & Makeup

Sleek Acid i-Divine paletta teszt

2011. szeptember 22. Katushka

A Facebookon írtátok, hogy többen vásároltatok már vagy vásárolnátok Sleek palettákat. Nekem már van pár, és gondoltam megosztom Veletek tapasztalataimat. Az első ilyen az Acid i-Divine paletta.

Általában az ember óvatos duhaj és első lépésekben azokat a palettákat veszi meg, ami natúr árnyalatokat tartalmaz, vagy ami alkalmas füstös sminkek elkészítésére. Noh én nyilván nem így tettem :) egyből az egyik legdurvább kellett, és nem bántam meg!! Elképesztő színei vannak, egytől egyig, 12 őrült szín. (A palettában találtok egy kétvégű aplikátort, amivel pl. jól lehet füstös sminket készíteni, bár én személy szerint nem annyira szeretem az aplikátorokat.)

Acid i-Divine paletta

Swatch - vakuval

Felső sor

  • Mély fukszia - szatén
  • Krém fehér - matt
  • Neon citrom - matt
  • Neon narancs - matt
  • Ég kék - szatén
  • Króm kék - szatén

Alsó sor

  • Viola - matt
  • Khaki - szatén
  • Neon pink - matt
  • Neon zöld - matt
  • Ezüst - fényes
  • Koromfekete - matt

Állagát tekintve jó, minimálisan porzik, de nagyon szépen építhető. Mindenképpen javaslok alá bázist (tekintve, hogy élénk színekről van szó), mert igazán csak így jönnek ki a színek.

Ezzel a palettával igazán vad sminkeket lehet készíteni, de se munkába, se suliba, se randira nem ajánlom. Ez kizárólag csak party sminkekhez, vagy azoknak, akik szeretnek kísérletezni az extrém sminkekkel! :)

Ezt a palettát itthon innen a legkönnyebb beszerezni, én is innen rendeltem: Make up Plaza.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása