Smink & Makeup

Napi smink (39.) Lépésről lépésre

2011. szeptember 24. Katushka

Tegnap készítettem egy szép kis sminket (legalábbis szerintem :) ). Ezt egy esti bulihoz csináltam. Se nem túl erős, se nem túl egyszerű. Egy esti koncerthez pl tökéletesen ideális volt. Kicsit füstös, kicsit csillogó, de próbáltam az egyensúlyt megtartani, hogy egyik oldalra se billenjen a mérleg.

  1. Nulladik lépésben tisztítottam, tonizáltam és hidratáltam Kinga bőrét.
  2. Ezután alapként a Lancome La Base bázisát használtam, ami kiegyenlíti a bőrt (értem ezalatt az apró hibákat és a nagyobb pórusokat).
  3. Erre került fel A MAC Studio Fix Fluid NW30-as alapozója, amit egy nagy kabuki alapozó ecsettel vittem fel.
  4. A szemhéjára MAC Painterli Paint Pot-ot használtam. Ez a szín nagyon hasonlít a bőr természetes színéhez, ezért észrevétlen alapot tudunk készíteni.
  5. A szemhéj belső részére a BarryM Dazzle Dust pigmentjét használtam Ice Pink árnyalatban. Ez egy nagyon finoman fénylő és csillogó halvány rózsaszín árnyalat, ami tökéletes belső szemzugra, szemöldök csont alá (highlighter) és akár arccsontra is (highlighter). Ezt egy lapos ecsettel vittem fel.
  6. A mozgó részre a MAC Nehru árnyalatát tettem fel, ami egy matt fekete szín, de ha keveset viszünk fel és alaposan eldolgozzuk, akkor egy szép halvány alapot kapunk. Ehhez szintén egy lapos ecsetet használtam. És ezt felfelé kissé elsatíroztam.
  7. Erre a sötétebb alapra jött egy nagyon szépen csillogó sötétlila csillámos pigment - BarryM Fine GLitter Dust Black Purple árnyalat. Nem kell túl sokat feltenni, épp csak annyit hogy csillogjon, és kicsit erősítsen a sötétségen, de ne vigyük túlzásba!
  8. A szemöldökcsont kiemelésére a Sleek Au Naturel i-Divine palettájából a Nougat árnyalatot használtam. Ez egy nagyon enyhe szín, olyan kiemelésre tökéletes, ha nem feltéten akarjuk hogy csillogjon a highlighter is. (Ennél a sminknél szerintem a szemhéjon már bőven elég volt a csillogásból :) )
  9. A szempillák tövében nem tust és nem is ceruzát használtam. Nem akartam túl harsány vonalat húzni, ezért itt használhatunk bármilyen fekete szemfestéket, amit egy lapos ferde ecsettel vittem fel. Itt szintén a Sleek Au Naturel i-Divine palettáját használtam, azon belül is a Noir árnyalatot.
  10. Szemöldökre szintén ezt a Noir árnyalatot használtam, mert Kinga szemöldöke teljesen fekete.
  11. Szempillájára most az Oriflame szempillaspirálját használtam - 2FX Mascara, ezen belül is azt a fejet, ami kevesebb festéket vesz fel.
  12. Alsó szemhéján a Sleek Kohl Pencilt használtam fekete színben. Ez egy nagyon puha ceruza, tehát vízvonalra tökéletesen alkalmas. Ezt picit elsatíroztam egy hegyes ecsettel, de használhattok ennél a lépésnél fülpiszkálót is.
  13. Kinga szeme alá felvittem egy kis MAC Select Moisturecover folyékony korrektort NW25 árnyalatban, ami világosabb picivel mint az alapozó, tehát ez is csak azt szolgálja, hogy az összkép még üdébb legyen.
  14. Arcára kontúrnak most a MAC Harmony árnyalatát használtam, ami nagyon jó kontúrozó árnyalat! Ezt az arccsont alá, halántékra, áll vonalra vittem fel, egy ferde kontúrozó ecsettel.
  15. Az orcákra egy halvány babarózsaszín árnyalatot használtam. Egészen pontosan a BarryM No. 03 árnyalatát. Nem vittem fel sokat, épp csak egy halvány pírt szerettem volna adni az arcának. Ezt egy pirosító ecsettel vittem fel, és alaposan eldolgoztam.
  16. Azért, hogy ragyogó legyen az összhatás, ezért egy nagyon világos rózsaszín highlightert vittem fel az arccsont fölé. Ez a MAC Mineralize Sheersheen púdere Lucent árnyalatban, de e helyett használhatjuk azt a pigmentet is, amit a belső szemzugba vittünk fel. De ne vigyünk fel túl sokat ebből sem, épp csak egy leheletnyit : )
  17. A szájára nem vittem fel rúzst most, hanem egy nagyon lágy árnyalatú hidratáló szájfényt tettem fel - Sleek Pout Polish Bare Minimum (nude kollekció része, limitált, de most még lehet kapni! ) Ez tökéletes ilyen alkalmakra, mert nagyon alaposan hidratálja a szájat, alig látszik, de nagyon szép fényt ad, és ha lekopik nem kell vacakolni a rúzzsal, ezt akár az ujjbegyünkkel is simán felvihetjük.
  18. És végül felvittem egy nagyon kevés színtelen mattító púdert, de csak a T vonalra (homlok, orr) és egy nagyon picit az állára, mivel hogy bulizni megy, ezért ezzel is megakadályoztuk azt, hogy túl hamar kifényesedjen az arca.

Kicsit hosszúra sikerült a leírás, de nem akartam hogy bármi is kimaradjon. :)

Természetesen ha bármi kérdésetek van, nyugodtan írjatok!!! :)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása