Smink & Makeup

MAC október - part 2.

2011. szeptember 29. Katushka

A második kollekció, amiről már szintén tettem említést, az a Posh Paradise kollekció. Több elemből álló kollekció ez is.

Nagyon szép színek találhatóak meg benne. Én a legjobban a bázisokat (paint pot) vártam. Ilyen színek még nem voltak, és azt mondják, nem is lesznek. Csakis erre az alkalomra készültek. A bázisok egytől egyig enyhén fényesek, de én azt vettem észre hogy pl. a képen az utolsó bázis inkább matt hatású. 

Nagyon jól lehet velük dolgozni, használhatóak bázisként, és önmagukban is. Nagy előnyük, hogy itt is csak a kreativitásunk szabhat határt annak, hogy mit szeretnénk a szemünkön viszont látni. Nagyon klassz szintén, és én még ilyet a MAC-től nem láttam, hogy csillámos bázist hoztak volna ki (jobbról a 4.). Felvitel után is nagyon szépen megmaradnak a kis csillámpigmentek.

A rúzsok matt árnyalatúak, de mégis enyhe fényük van. Tegnap este kipróbáltam az egyiket, és érzetre tényleg nagyon kényelmes viselet. Folyamatosan hidratálja a szájat, nem csúszkált. Tartósságáról annyit tudok nyilatkozni, hogy rajtam 2 órán keresztül meg sem moccant :) tehát elég jó! Iszonyatosan pigmentáltak, tehát erős fedésűek, és elég egyszer átmenni a szájon vele, és nagyon szépen fog látszani a szín. - FYI, hogy ezeket a rúzsokat is nyugodtan meg lehet bolondítani egy kis pigmenttel, és ezzel egy teljesen új színt varázsolhattok.

Ami a lakkokat illeti... nem voltam elájulva. Az arany árnyalat inkább nekem világos-zöldes-keki árnyalat. A lilás lakk pedig egy visszatérő darab volt. Ezzel találkozhattunk már a tavai karácsonyi kollekcióban. Ebben azért vagyok csak biztos, mert nekem is van ilyenem :) Viszont lehet hogy többet már tényleg nem lesz, szóval lehet érdemes résen lenni! Erről a lakkról még annyit, hogy nagyon szép a színe, de mivel enyhén csillámos lakkról van szó, a lemosása kb 3 perccel tovább tart, mint egy sima lakk esetében, de ez megbocsájtható, legalábbis szerintem.  :)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása