Smink & Makeup

Zöld alkalmi smink egy kis extrával

2011. október 02. Katushka

Mivel jó volt a fogadtatása a Facebookon a hétvégén készített sminknek, és mert kértétek is, hogy írjam le, mivel és hogyan csináltam, ezért a következőkben erről olvashattok. A következő sminket nem csak vörös hajú hölgyeknek ajánlom. Szépen mutat ez akár a barna hajú nőknek is.

Alapozás

  • Niki arcát előkészítettem a sminkeléshez
  • Egyenletesen lealapoztam a MAC Studio Fix Fluid alapozójával (NW20 árnyalatban) - Ehhez egy kabuki alapozó ecsetet használtam
  • Szemhéját a MAC Painterly Paint Pot-jával alapoztam le
  • Szeme alá felvittem egy nagyon kevés korrektort - Coastal Scents Professional Camouflage Concealer palettából (a modell megjegyzése az volt, hogy állagát tekintve nagyon jó, és jó érzete van a bőrön)
  • A szájára pedig felvittem egy kevés Carmex-t, azért hogy mire kész a smink, ajkai alaposan hidratáltak legyenek, és a rúzs még szebben mutasson rajtuk

Szemek

  • A szemhéj legbelső zugába felvittem egy leheletnyi, világos rózsaszínű selyemfényű pigmentet - BarryM Duzzle Dust: Ice Pink árnyalat
  • Szinte a teljes mozgó részre felvittem a MAC egyik pigmentjét Teal árnyaltban. Ez egy sötét zöld szín. Egy kicsivel a mélyítő vonal felé is mentem vele, de tényleg csak egy nagyon picit, és azt is elsatíroztam alaposan
  • A mozgó rész belső 2/3-ra felvittem egy világosabb zöld árnyalatot, ami nagyon szépen csillog, apró csillámainak köszönhetően - BarryM Dazzle Dust Lime árnyalatát
  • A külső 1/3-ra és a mélyítóvonal feléig pedig felvittem egy iszonyatosan szép pigmentet, ami nem más mint a BarryM Fine Glitter Dust Opal árnyalata. Ez egy nagyon sötét por, ami telisteli van zöld glitterrel. Tényleg elképesztően szép, de a Fine Glitter Dust összes árnyalata lenyűgöző!! Ezt szépen eldolgoztam a világosabb zöld porral - FONTOS! Ha csillámos szemfestékkel dolgozunk, akkor ne húzogassuk az ecsetet a szemünkön, hanem nyomkodó mozdulatokkal vigyük fel azt, mert különben nem lesz annyira csillogó!

(Egy kis ízelítő, hogy mennyire szép magában is, és ez élőben még csodálatosabb!)

  • Ha ezek fent vannak, akkor szépen tovább lehet velük dolgozni, hogy sehol se legyenek éles határoló vonalak.
  • Az alsó szemhéjat fekete szemceruzával kihúztam külsó 2/3 részen, és ezt egy hegyes ceruzaecsettel elsatíroztam
  • Erre vittem fel egy picit a MAC Teal árnyalatából, szintén egy ceruzaecsettel
  • A szemöldök csont alá felvittem egy nagyon pici highlightert. Ez a MAC Silver Dusk-ja volt.
  • A szemöldököt minimálisan formáztam
  • A szempillákat alaposan kispiráloztam, és tincses műszempillákat tettem fel.
  • A szemhéj külső részére pedig apró zöld strasszköveket ragasztottam, műszempilla ragasztóval. (A strasszkövet az Ázsia Centerben vettem)

 Pirosítás, kontúrozás

  • Arcára kontúrnak szintén egy MAC terméket választottam - Powder Blush-t Harmony árnyalatban
  • Pirosítónak nagyon keveset használtam, és azt is csak az orcákra a BarryM Blusher-ből No. 04-es árnyalatban
  • Fixálásként egy leheletnyit vittem fel a Kryolan fixáló púderéből

Száj

  • A Caremx-es előkészítés után egy nagyon picit vittem fel a BarryM Lip Paint Dolly Pink árnyalatából, de tényleg csak nagyon keveset
  • Szájfénynek pedig a MAC Cremesheen Glass Right Image árnyalatát tettem fel

És a végeredmény :)

 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása