Smink & Makeup

Készüljünk a Halloween-ra - fekete rúzs teszt

2011. október 13. Katushka

A legutóbbi videómban is már a Halloween-re készültünk, és akkor most jöjjön ennek a folytatása, ami nem más mint a fekete rúzs!

Már nagyon régen szerettem volna egy ilyet, de amit eddig próbáltam nem volt az igazi, de gondoltam, egy életem egy halálom, rendelek magamnak egyet. A BarryM Black rúzsára esett a választás. Azért ez, mert korábban már nagyon jó tapasztalataim voltak a BarryM rúzsokkal, és árát tekintve sem horror (1 200 ft), ezért úgy voltam vele, hogy nagyot nem bukhatok. És nem is buktam. Amint készhez kaptam, azonnal ki kellett próbálnom... ekkor nyilván a munkahelyemen voltam... gondolhatjátok :P de nem érdekelt, azonnal látni akartam, hogy mit tud. Iszonyat durva volt, mert ez tényleg fekete volt!!! :)

A rúzs lényegében tökéletesen fekete, minimális fénnyel. Nagyon jól fed. Állagát tekintve nagyon jó. Könnyen kenhető, könnyű vele dolgozni. Egyáltalán nem szárítja a szájat, sőt, kifejezetten jót tesz neki, hidratáló készítmény nem is kell alá, mert a rúzs is tartalmaz hidratálót. Tartós, de nyilván kopik valamennyit, és fekete rúzsról lévén szó, ha azt akarjuk, hogy brutál fekete maradjon, akkor javítani kell rajta néha, de ezt én elnézem neki. Nem fogja meg a szájat.

Egyszóval: Telitalálat Halloween-re, vagy ha valaki hódol a gotik stílusnak! :)

És ha hiszitek, ha nem, nem kell kizárólag az előbbiekre gondolni, ha azt halljátok, hogy fekete rúzs. Lehet ezt nagyon dögösre is csinálni. Amit tanácsolok, hogy szépen, egyenletesen alapozzátok le az arcotokat, ne legyenek rajta hibák, tegyetek fel egy erősebb kontúrt az arccsont alá, a szemeteket pedig ne sminkeljétek erősre. Higgyétek el, nagyon dögös lesz az összhatás. :)

És egy kis kedvcsináló a végére :)

 

Ezt a rúzst innen rendeltem, és 2 nap alatt kiszállították: Make up plaza

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása