Smink & Makeup

Mindennapi luxus: Dior Vernis körömlakk

2011. október 29. blondiegirl

A Dior Ház valóságos divat-univerzum. Termékei közt megtalálhatók a legszebb ruhaköltemények, az ékszerek, a parfümök és természetesen a kozmetikai cikkek is. A Dior Vernis körömlakk kollekció olyan luxust kínál, amit ünnepnapokon egy átlagember is megengedhet magának. 

A ragyogó színekből álló kollekcióból mi a Rouge Garçonne fantázianévre hallgató 943-as árnyalatot próbáltuk ki. A lakkot spacegirltől kaptam - születésnapi ajándék volt.

Felvitel: A lakkot könnyű felvinni, de hamar sűrűsödik. Első rétegben nem volt tökéletes a fedése. A második réteg mutatta meg  a végső árnyalatot, a bordó igazi mélységét ezzel sikerült előcsalni.

Száradási idő:  A második réteg felvitele után 30 perc múlva kezdtem teljes értékben használni a kezemet. Sajnos mégis megsértettem a felszínét, és még órákkal később is bele tudtam tolni egy kis hibát az egyik körmömön.

Tartósság: Negyedik napja van fenn, egyáltalán nem kíméltem. Sem a mosogatást, sem a táskában  megbúvó kulcscsomó keresését nem kesztyűben végeztem. Jól tart, de ha alaposan szemügyre veszem, már megfigyelhetőek a kopás első jelei.

Összegzés: A Rouge Garçonne nemes bordó színű, igazi haute couture körömlakk.  Látványos, de nem hivalkodó. Önmagában is csodálatosan fénylik, nincs szükség fedőlakkra. Magam olyannyira szépnek tatom, hogy azt is el tudom nézni, hogy őrjítően sok ideig tart míg megszárad. Sajnos a luxus nem alkalmazkodik a rohanó hétköznapokhoz, megköveteli a ráfordított időt is a ráfordított pénz mellett.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása