Smink & Makeup

Tusmustra - Zselés tusok

2011. november 16. Katushka

A sorozat második részében szintén három terméket teszteltem. Mind a három zselés tus. Ennek a tusfajtának az a jellegzetessége, hogy nagyon krémes, ecsettel felvihető és hogy  gyorsan szárad. Nagyon fontos tudnivaló róla, hogy mivel szilikontartalmú, ezért használatkor mindig gyorsan vissza kell zárni, mert kiszáradhat. Ez persze nem azt jelenti hogy ha 5 percig kint felejted az asztalon kupak nélkül, akkor már dobhatod is ki, de azért figyelni kell rá.

(Sleek; MAC; Coastal Scents)

Az első versenyzőnk ebben a kategóriában az a MAC Blacktrack Fluidline-ja. Ezt a tust használom a legrégebb óta. Maximálisan elégedett vagyok vele, mert nagyon jó az állaga krémes, de nem folyik. Könnyen siklik. Tökéletes vékony és vastag vonalak meghúzására egyaránt. Arra viszont nagyon kell figyelni, hogy hamar szárad, tehát akinek nincs gyakorlata benne, az inkább még várjon vele, gyakoroljon más tusokkal és csak utána ruházzon be egy Fluidline-ra. Bár az, hogy gyorsan szárad, nem azt jelenti, hogy ha már hozzáér a bőrünkhöz lemoshatatlanná válik, csak résen kell lenni. Nagyon tartós, dörzsölésbiztos. Sminklemosóval könnyen eltávolítható. Ehhez a tushoz nem adnak tus ecsetet, tehát ez plusz beruházást jelent, de pl a BőszEcset-nél tökéletes tusecseteket lehet kapni, nagyon jó áron, én is azt használom, és nagyon szeretem. Árát tekintve picit drágának tűnhet, de mivel nagyon sokáig elég, ezért maximálisan visszahozza az árát. Több színben is kapható, nekem egyenlőre csak fekete van belőle.

 

  • Termék: 5/5
  • Pigmentáltság: 5/5
  • Textúra: 5/5
  • Tartósság: 5/5
  • Felvitel: 5/5
  • Csomagolás: 5/5

A második tesztalanyunk a Sleek Ink Pot-ja, ami kísértetiesen hasonlít a MAC fluidline-ra, de azért pici különbség van köztük. Pl a méretük. A Sleek-ben egy picivel több anyag van, de mind a kettő egy helyes kis tégelyben van. Ezzel is nagyon jól lehet dolgozni, mert könnyes siklik, zselés állagának köszönhető. A csomagban található egy picike kis tusecset, ami jól használható, mert szép vékony ecsete van, de sajnos igen rövid, szóval én ehhez is a nagy tusecsetemet használom. Ennek is nagyon jó a fedése, talán annyival jobb, hogy ha "kimegyek a vonalból" könnyebb kijavítani, mert nem szárad meg olyan hamar. Nagyon szép ében fekete színe van ennek is. Tartós, egész napot kibírja, nem kenődik el, sminklemosó kendővel könnyedén eltávolítható.

 

  • Termék: 5/5
  • Pigmentáltság: 5/5
  • Textúra: 5/5
  • Tartósság: 5/5
  • Felvitel: 5/5
  • Csomagolás: 4/5

És végül a harmadik versenyzőnk, aki az én szememben sajnos eléggé hátul kullog... mint tus, az nem más mint a Coastal Scents Gel Liner-e:( És ezt azért írtam, mert mikor megrendeltem, nagyon nagy bizalommal fordultam felé, de sajnos nem azt kaptam, amire számítottam. Amire számítottam, az egy legalább olyan minőségű zselés tus volt, mint pl a Sleek. Helyette egy sűrűbb állagú anyagot kaptam, amit nem tudtam kezelni a tusecsetemmel. Bár a leírások alapján ennek is egy krémes állagú tusnak kellet volna lennie, az enyém mégsem volt az. De lehet hogy az én "gépemben" van a hiba. De én nem adtam fel a harcot, meg kellett találnom az erősségét ennek a terméknek, ha már fizettem érte :) Sok próbálkozás után kiderült, hogy egy nagyon jó kis szemhéjbázisról van szó. Amennyire nem szerettem tusnak, annyira szeretem bázisnak. A másik nagy előnye, hogy rengeted színben lehet kapni ezt a Gel linert és az ára is nagyon kedvező.

 

  • Termék: 1/5 - mint tus; bázisnak 3/5
  • Pigmentáltság: 4/5
  • Textúra: 1/5 - mint tus; bázisnak 3/5
  • Tartósság: 4/5
  • Felvitel: 1/5 - mint tus; bázisnak 4/5
  • Csomagolás: 4/5

 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása