Smink & Makeup

Sleek kompakt alapozó teszt

2011. november 28. Katushka

A Makeup plázának hála volt lehetőségem kipróbálni a Sleek kompakt alapozóját.

Nem szoktam kompakt alapozókat használni, de hogy miért arra nem igazán tudok válaszolni. Talán csak megszokás kérdése, hogy évek óta folyékony alapozót használok. Mindig volt bennem egy olyan félelem, hogy ezek nagyon eltömítik a pórusokat. De most hogy ki tudtam próbálni, elszállt minden félelem :) Nagyon kellemeset csalódtam! Ebben az esetben sem igaz, hogy "olcsó húsnak híg a leve". Az alapozó alapvetően tökéletes fedésű. Nem mondanám, hogy nagyon természetes lenne a hatás, mivel erősen pigmentált, de van aki kifejezetten ezt szereti, pl én :) Készítettem egy kollázst, amiben igyekeztem minden oldaláról bemutatni ezt a fajta alapozót. Méretét tekintve egy teljesen átlagos púdertokot láthatunk, benne az alapozóval. Az alapozót tartalmazó részt fel lehet hajtan, és alatta van egy teljesen egyszerű szivacs. A festéket felvihetjük ezzel a szivaccsal is, kézzel is, vagy esetemben egy Peggy Sage sminkszivaccsal, amit egy Beauty Blender-hez tudnék hasonlítani. Nagyon szépen fel lehet vinni vele az alapozót.

Ezen a kollázson pedig azt láthatjátok, hogy milyen alapos fedést ad az alapozó. Az első képen nincs az arcomon smink ( csak a szememen egy kevés), a másodikon már az alapozó rajtam van. A nagy képen pedig a kész sminkem látszik, egy teljesen átlagos munkábamenős smink.

Félelmetes néha, hogy egy kevés kontúr és pirosító mennyi tud dobni egy sminken :)

  • Termék: 4/5
  • Pigmentáltság: 5/5
  • Textúra: 4/5
  • Tartósság: 3,5/5
  • Felvitel: 4/5
  • Csomagolás: 3,5/5

Arc:

Szem:

Száj:

  • MAC Plushglass Pretty Plush

 

 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása