Smink & Makeup

A sminkes egy napja

2011. december 03. Katushka

A mai nap volt szerencsém a Werk Stílus és Kommunikációs Akadémia stylist hallgatók vizsgáján sminkelni. Nagyon jól esett a felkérés, aminek szívesen eleget tettem.

Feladat: A kevesebb néha több!

Először három stylist páros kért meg, hogy sminkeljem ki a modelljét. Mivel adott feladat volt, adott témával nem volt nehéz dolgom. Szépen kitalálták, hogy milyen jellegű sminket szerettek volna a modelljükön látni, és én hagytam is, hogy "irányítsanak", igyekeztem őket csak minimálisan befolyásolni. Nagyon felkészültek voltak a lányok. 

Az első párosnál egy szolidabb sminket készítettem, mert fontos szempont volt, hogy a smink ne vonja el a témáról/az adott tárgyról a figyelmet. A tárgy egy bőrönd volt. Nagyon jó ötletekkel álltak elő a stylist növendékek. Ennél a feladatnál egy kevés barnás, minimális füstös sminket készítettem tincses műszempillával.

A második modell egy nagy szürke usankát viselt. Az volt a kérés felém, hogy egy szemhangsúlyos sminket készítsen, natúr rúzzsal. Természetesen mivel a szem erősebb volt ezért nélkülözhetetlen volt egy soros műszempilla használata.

A harmadik versenyzőm egy fejdíszt viselt, amihez balerinának öltöztették. Az egész egy rózsaszín babás hangulatot mutatott. Itt úgy indultunk hogy legyen egy egyszerű sima smink, rózsaszín rúzzsal. Erre bemondtam a nagy ötletem: miért nem csinálunk egy őrült balerinát? :) Ebből sikerült egy elég meredek sminket kreálni, köszönhetően a szolidnak nem mondható műszempillának :)


(Az utóbbi két fotót Marjai Judit készítette)

A három előre betervezett modellen kívül még jó pár modell sminkjét el kellett készítenem :) sajnos azokról még nincs kép, de hamarosan lesz!

Nagyon jól éreztem magam, de elég kemény 6 órám volt :)

Ha bármi kérdésetek lenne a sminkekkel kapcsolatban, nyugodtan írjatok!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása