Smink & Makeup

Office Makeup - Gabó

2011. december 13. blondiegirl

Office Makeup sorozatunkban ma Gabó mesél sminkelési szokásairól. Szép tusvonala gyakorlott kézről árulkodott, hát nem voltam rest kikérni a tanácsait. Szívesen osztja meg veletek is tippjeit.

Alapvetően az az elsődleges oka, hogy sminkelem magam, hogy szeretek sminkelni – magamat is, másokat is. Szeretem az átváltozásokat, amit egy-egy smink tud kihozni egy arcból, hogy már egy egyszerű szempillaspirál is mennyivel nyíltabb tekintetet kölcsönöz a viselőjének. Nyilván az sem utolsó szempont, hogy ki ne szeretné az előnyös oldalát kihozni magából. Illetve valószínűleg az is közrejátszik, hogy az alapokat valamikor nagyon régen Rikk Ágitól tanultam.

Hogyan sminkeled magad a hétköznapokon?

A nappali sminkem általában a következőkből áll: pasztell szemhéj árnyalás, fekete tusvonallal, spirállal. A szememre alapként MAC Paint Potot használok – nagyon jó alapot ad, tartós lesz a smink és kicsit csillogó, az árnyaláshoz pedig Il Makiage Color Shadow Powdereket, amiket azért szeretek, mert többfunkciósak. Az Ashwood szín pl. arcpirosítónak is tökéletes, és ha vizes ecsettel viszem fel őket, más színeket kapok. A tusom MAC Fluidline, amit egyszerűen imádok, könnyű vele bánni és sokáig elég. Csak vigyázni kell, nehogy kiszáradjon.

Mit tanácsolsz nekem, mivel kezdjek gyakorolni ha nem tudok egyenes tusvonalat húzni?

A tussal kapcsolatban nem értek egyet azokkal, akik azt mondják kezdjük az „instant” változatokkal vagy a filces megoldással, én azokkal soha nem tudtam rendesen bánni. Viszont mikor kezembe vettem az első igazi tus ecsetemet és azonnal sikerült egyenletes vonalat húzni.

Honnan tanulsz újdonságokat, mivel inspirálod magad?

Sokszor voltam már sminkeltetni a MAC-nél és az Il Makiage-nál is, egyrészt mert gyönyörű sminkeket csinálnak a lányok, másrészt folyamatosan tanulok tőlük. Amivel viszont soha nem vagyok megelégedve az a spirálozás. Ez nekem alap – a lehető legtöbbet (leghosszabbat) kihozni belőle, és ebben a Maybelline The Colossal Volume Express jött be leginkább.

Alapozót, korrektort vagy rúzst is rendszeresen használsz?

Az alapozók érzetét nem szeretem a bőrömön, de a hűvös időben jól jön még egy plusz védelem, így ilyenkor színezett hidratálókat használok, egészen minimális mattító púderrel a T-zónákon. Amit viszont sajnos nem tudok elhagyni, az a szem alatti korrektorozás, mivel még egy hét wellness pihenő után is fekete karikák éktelenkednek ott – valószínűleg genetikusan. Ezek elfedésére legjobban eddig az Il Makiage TV Touch Concealer-je jött be, ami két részből áll – a sárga a karikák elfedésére, a barna a színezésre való, és pont a bőrömnek megfelelő színt lehet kikeverni.

Rúzst nem használok, vagy csak nagy ritkán este, a szájfény is csak egyszer kerül fel, amikor elkészült a teljes smink, sosem pótolom. Ez egyébként azért érdekes, mert kis koromban ámuldozva néztem anyukám rúzsait, illetve azt, hogy tükör nélkül is hibátlanul tudja felrakni magának. Ez teljesen lenyűgöz a mai napig, lehet, hogy pont azért nem használom, mert nem megy ilyen precízen. Így voltam amúgy a szemceruzákkal is – imádtam anyukám színes szemceruzáit gyerekként, most azonban ez csak a füstös smink kiegészítője, és akkor is csak alul elsatírozva.

Buliba valami különlegességgel készülsz?

Az esti sminkjeim sokkal erősebbek, de mindig szemhangsúlyosak. Bulikba leginkább a füstös sminknek vagyok a híve, de nem csak szimpla fekete, mindig valami plusz színnel kiegészítve – ezüst, arany, lila, kék. Ilyenkor szeretek nem hétköznapi dolgokat is kipróbálni.

 

A mai sminkedet milyen termékekkel készítetted el?

Arc:

  • alapozó: MAC Studio Moisture Tint Medium Dark

  • korrektor: Il Makiage TV Touch Concealer Smoke & Wood

  • púder: Sephora Matifying Foundation Medium

Szem:

  • szemhéjtus:MAC Fluidline Blitz&Glitz

  • szemhéjalapozó: MAC Paint Pot Rubenesque

  • szemhéjpúder: Il Makiage Color Shadow Powder Ashwood és London Mauve

  • szempillaspirál: Maybelline The Colossal Volume 100% Black

  • szemceruza: H&M Eye Brown Liner Light brown 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása