Smink & Makeup

Egyszerű ünnepi smink

2011. december 25. spacegirl

Az ünnepi időszak egyik slágerszíne az arany, ezt választottam én is ehhez a karácsonyi sminkhez. (Sajnos a vaku visszaverte a fényvédős BB krémet.)

Arc

  • Adrienne Feller Madeleine Hidratáló arcbalzsam
  • L'Oreal Nutrigold Extra tápláló gazdag szemkörnyékápoló
  • Missha Signature BB krém (21-es árnyalat)
  • 3 W Clinic Professional púder
  • Nars pirosító (Orgasm)

Szem

  • UD Primer Potion (Eden)
  • UD Naked Palette (Buck, Smog, Sin, Half Baked, Toasted, Virgin)
  • Sigma Bare Eye Shadow Palette (Elope)
  • Bobbi Brown Long Wear Gel Eyeliner (Black Ink 1)
  • Lancome Hypnose szempillaspirál (Deep Black)

A szemsmink elkészítése:

A szemhéjamat lealapoztam az UD Primer Potionjével, amihez a benne lévő applikátoron túl az ujjamat használtam.

A mélyítővonalra felvittem a középbarna, matt Buck árnyalatot (1) egy MAC 224-es kúp satírozóecsettel. Ezt alaposan eldolgoztam, hogy ne legyen vonalas a széle.

A mozgó szemhéj külső harmadára a fényes középbarna Smog színből (2) vittem fel MAC 239-es árnyékolóecsettel. Ezt kb. a szem feléig előrehoztam a mélyítővonalon.

A belső szemzugtól a szem harmadáig a fényes bézs Sin színt (3) vittem fel 6231-es Bősz árnyékolóecsettel.

A mozgó szemhéj közepére szintén a MAC 239-essel felvittem az aranyszínű Half Baked árnyalatot (4).

A színeket egy Sigma E25-ös és E40-es satírozóecsettel (ez ugyanolyan mint a MAC 224) mostam össze, illetve ugyanezekkel satíroztam el a széleket is.

A Half Baked és a Smog határára felvittem egy keveset a fényes barna Toasted árnyalatból (5) is.

A szemöldökcsontra a Sigma Bare palettájának Elope szinét használtam (egy bőrszínnél világosabb matt árnyalat), amit egy leheletnyi fényes, világos bézs Virginnel (6) egészítettem ki. Ehhez a Sigma E70-es ferde satírozóecsetet használtam.

A szem alá a külső kétharmadba a Smog színt, a belső egyharmadba a Sin színt vittem fel MAC 219-es ceruzaecsettel és Sigma E30-as ceruzaecsettel (ezek szintén egyformák).

A belső szemzugba végül egy keveset tettem a Virgin árnyalatból is, szintén a MAC 219-essel.

A tusvonalat Bobbi Brown Ultra Fine Eye Liner ecsetével húztam meg.

Száj

  • Carmex ajakbalzsam
  • Bobbi Brown Rich Lip Color (Heather Pink 12)

Ti milyen sminket készítettetek karácsonyra?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása