Smink & Makeup

Maybelline EyeStudio Quad - Pink Drama

2011. december 26. blondiegirl

A Maybelline EyeStudio Quadról korábban már olvashattatok tesztet Ingridtől. Most a rózsaszíneket tartalmazó Pink Drama elnevezésű palettát próbáltam ki, ezzel készítettem el egyik karácsonyi sminkemet.

A teszt kedvéért a dobozban található kétfejű applikátort használtam, oldalait külön-külön a négy színhez. A képeken ennek eredményét láthatjátok. Indulás előtt nem tudtam megállni, hogy ecsettel át ne dolgozzam az egészet.

A kékhez hasonlóan itt is találunk egy világosabb és egy sötétebb színárnyalatot, mellettük egy ezüst és egy sötétszürke kapott helyet. A színek használatához az ajánlást a doboz hátulján találjuk. Az ezüst a szemöldökcsontra (1), a világos szín a mozgó szemhéjra (2), a sötét a mélyítő vonalra (3), a szürke pedig kontúrozásra javasolt.

A pigmentáltsága nekem gyengének tűnik, az ezüst, és a világos rózsaszín is alig látszódott, számtalanszor át kellett kennem. Ennek ellenére szerintem ez nem nagy hátrány, mert a színeket meglehetősen merésznek tartom, és nem volt célom papagájnak sminkelni. Az applikátorokkal nem volt könnyű a munka: kicsi szemhéjamon a színek közti átmenetet gondosan eldolgozni lehetetlen volt velük, hamar belemásztam a sötétebbel a világosabb színbe, a szürkével a rózsaszínekbe. A szín nem túlzottan potyog, de nekem tele volt az arcom csillámmal mire készen lettem és alig bírtam letisztítani.

Összességében elégedett vagyok a termékkel, ár-érték arányban (Ajánlott fogyasztói ára: 2.699 Ft) nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek, akinek ez a színvilág nem távoli. Az applikátorral nem voltam kibékülve - igaz ez nem csak ennél a terméknél van így - helyette jobban örültem volna bármi másnak, például szájfénynek vagy pirosítónak.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása