Smink & Makeup

3D szempilla dilemma - Legyen vagy ne legyen?

2012. január 11. Katushka

Pár hete dilemmázom már, hogy belevágjak e újra a 3D szempilla storyba, vagy ne, mert köztudottam műszempilla mániás vagyok :) . Azért hezitálok, mert pár éve volt már ilyen 3D-s szempilladúsításom, de őszintén szólva, nem igazán lettem a rajongója. Igaz szép volt, de nem volt olyan kényelmes... És valószínű a felrakásban lehetett a hiba, mert sokaktól azt hallom, hogy aki az XtremeLash-nél csináltatta, azzal nincs semmi probléma.

A neten bogarászva elég sok infót találtam az XtremeLashről, ami szintén csak a megerősített. Pl. megmutatják, hogy milyen a rosszul felrakott szempilla és milyen az általuk felrakott szempilla. - Ez enyém nem volt ennyire tragikus azért :)

 

Ez az összehasonlítás eléggé meggyőző volt :) De alaposan megvizsgáltam az előtte-utána képeket is, amik megadták a "kegyelemdöfést" :)

A lényeg, hogy a jövő héten megyek, és megcsináltatom :) természetesen mindenről részletesen be fogok számolni!

Ti csináltattatok már magatoknak?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása