Smink & Makeup

Celeb smink - Sarah Jessica Parker - step by step

2012. január 11. Katushka

A Facebookon közzétett Sarah Jessica Parker fotó akkora népszerűségnek örvendett, hogy úgy döntöttem elkészítem ezt a sminket, és bemutatom Nektek lépésről lépésre. - Ez az első Celeb által inspirált sminkünk :) Tudni kell hogy nekem sem az arcformám, sem a szemformám, sem a szemszínem, sem semmim nem egyezik Sarah Jessica Parkerével :) De azért igyekeztem magát a technikát bemutatni.

 

Az arcom alapozása után a szemhéjam alapozása jött. Most kivételesen nem MAC paint potot használtam, hanem az Artdeco szemhéjbázisát, ami legalább olyan jó minőségű, mint a MAC bázisok. Ehhez a művelethez a BőszEcset 6119E ecsetét használtam.

 

Ezután egy sima fekete szemceruzával kihúztam a felső szemhéjamat (Sleek Kohl eyeliner black). Ne húzzunk se túl vastag, se túl vékony vonalat. Ezt a vonalat kell majd nagyon picit elsatírozni, hogy a későbbiekben ez egy sötétebb részt képezzen a szemhéjunkon. Ezt a lépést legegyszerűbben egy hegyes ecsettel tudjuk megcsinálni - BőszEcset 6251.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezután vettem egy sötét zöld, enyhén fényes/csillámos Artdeco 650-es szemhéjpúdert, és ezt nagyon vékony rétegben felvittem a mozgó részre, amit utána elsatíroztam fölfelé. Ehhez a BőszEcset 78383-es ecsetet használtam, mert ezzel nagyon precízen el lehet dolgozni a vonalakat.

 

Ezután egy Artdeco 527-es (középbarna) szemhéjpúdert használtam, amiből csak egy leheletnyit vettem fel a BőszEcset 6531-es ecsettel a mélyítő vonal fölé, de tényleg csak nagyon nagyon keveset használtam belőle.

 

Ezután az alsó szemhéjon a vízvonalat egy világos pezsgőszínű MAC szemceruzával (I get no kick eye kohl ceruza) húztam ki, de csak a vízvonalat, mivel Sarah Jessica Parkernek is szinte minden sminkjénél így tesznek. Ezután az alsó szemhéjam külső 2/3-át kihúzom vékonyan fekete szemceruzával.

 

A korábban használt hegyes ecsettel ezt a fekete vonalat picit elsatírozzuk, és felveszünk ugyanezzel az ecsettel egy keveset a szemhéjon is használt sötétzöld szemfestékből. Ezt is picit elsatírozzuk.

Ha szükséges akkor a szemöldököt formázhatjuk. Én így tettem egy Avon barna szemöldökceruzával.

Ha a szemöldökünk kész, akkor a szemöldökcsontot fehér szemfestékkel kiemelhetjük. Ehhez most a Sleek Natur palettás matt fehér színt használtam.

Ezután már nincs sok hátra. A szempillát fessük ki, de ne túl erősen. A lényeg, hogy a pillák hosszúak legyenek, és különállóak. Erre most az Oriflame kombimálható 2FX Mascara szempillaspirál kisebbik fejét használtam. Az alsó és a felső szempillákat is fessük ki. 

A másik alap dolog, amire ennél a sminknél figyelni kell, hogy az arc alaposan bronzosítva illetve kontúrozva legyen. Persze sokkal egyszerűbb ez a művelet nyáron, amikor az ember bőre alapból is picit barnább. A kontúrozást az arccsont alatt végeztem, egészen a haj vonaláig. Ehhez egy matt kontúrpúdert használtam - Artdeco Bronzing Powder 2. Az arccsontra pedig felvihetünk egy kevés aranybarna fényű púdert. Erre tökéletes a MAC Mineralized Skinfinish Gold Deposit-ja. Ez teszi ragyogóbbá az arcbőrt.

Ezután fixálhatjuk a sminket egy pici transzparens púderrel.

És végül a száj. Használhatunk rúzst és/vagy szájfényt. Én most egy Avon Blonde Sun árnyalatú rúzst használtam.

És a végeredmény :)

(itt nem használtam rúzst, de nekem még így is tetszik :) )

Ha kérdésetek lenne, nyugodtan kommenteljetek! :)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása