Első ránézésre a fenti reklám szinte bármelyik szépségápolási termék reklámja lehetne, tele van mindenféle üres ígéretekkel és látványosan manipulált képekkel, előtte-utána "eredményekkel". A termék viszont nem más, mint az "Adobé Fotoshop", ami ugyebár kétségtelenül az egyik legjobban bevált eszköz a nők szépítésére.
A reklám természetesen nem igazi, Jesse Rosten készítette azzal a céllal, hogy a mostanában eléggé pörgő témát (ti. a manipulált képek negatív hatását és az ezek elleni harcot) napirenden tartsa. A reklámfilm éppen annyira nem valós, mint a manipulált képi világú reklámok által gerjesztett, szépséggel kapcsolatos társadalmi elvárások.
A Photoshop mint "valós" szépségápolási termék koncepciója egyébként nem új, de szpot ettől még remek.
Nektek hogy tetszik?
via BellaSugar, Fashionista
Kommentek
comments powered by Disqus