Smink & Makeup

3D műszempilla és a tapasztalatok

2012. január 22. Katushka

Ahogy azt már korábban is megírtam, elhatároztam, hogy újabb esélyt adok a 3D-s műszempillának. Ma délután el is mentem a megbeszélt időpontban a Mammut 1-ben található Xtreme Lashes szalonba, Szegődi Anitához, aki szempilla stylist. Szegénykémtől szinte minden percben kérdeztem valami, mivel mindent tudni szerettem volna a dologról.

De hogy pontosan hogy is zajlott az első alkalom?

Megérkezésem után Anita kifaggatott, hogy pontosan milyen elképzeléseim vannak. Dúsabb pillákat szeretnék, milyen hosszúságban gondolkodom, és hogy mennyire szeretnék a természetességre törekedni, és mennyire az extra hosszú pillákra. Mondtam neki, hogy most inkább a természetesebb megjelenésre hajaznék, de azért legyen látványos eredmény.

Ezek után a szememet és a szempilláimat nagyon alaposan letisztította. Értem ez alatt, hogy 5-10 percig, mert hogy minden apró szempillafesték maradványt el kellett távolítani. Ha festék marad a szempillán, akkor a műpillaragasztó nem biztos, hogy rendesen meg tud tapadni. Tehát az alapos tisztítás után felmérte a terepet, hogy nekem mekkora a pillám, és hogy mekkora méretet kell nálam használni. Az én pillaméretem 9-es volt, tehát azt javasolta, hogy 12-es méretű pillákat használjunk, a külső szemzugba pedig 14-est a cicás hatás elérése érdekében. Az alsó szemhéjamat és az alsó pilláimat leragasztotta egy fehér hialuronsavas tapasszal, hogy az alsó pillák még véletlenül se tapadjanak a felső pillákhoz.

Amint vége lett ennek a "rituálénak" elkezdte szépen szálanként felapplikálni a pillákat. Ez elég pepecs munka, szóval előre szólok, aki nem tud nyugton feküdni 2-3 órát, az ne is próbálkozzon ilyennel. Nekem szerencsém volt, mert nagyon nagy volt a nyugalom, csak mi voltunk a szalonban. Voltak percek amikor tényleg elaludtam :)

A végeredménnyel maximálisan elégedett vagyok!!! Szerintem nagyon szép lett a végeredmény és egyáltalán nem nehezek a pilláim. Az tuti hogy most egy darabig nem fogok szempillaspirált használni. 

A szálanként műszempilla esetén sem beszélhetünk végeleges eredményről, mert mivel a pilláinkra vannak a szálak ragasztva, ezért azoknak is megvan a természetes ritkulás/hullása, ugyan úgy mint a hajunknak. Ez átlagosan 2-4 hét. Ezért érdemes olyankor újratöltetni a pillasort.

Ti csináltatnátok magatoknak?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása