Smink & Makeup

3D műszempilla beszámoló

2012. február 01. Katushka

Sokan láthattátok, hogy másfél héttel ezelőtt kipróbáltam az Xtreme Lash 3D-s szempilla hosszabbítását. Amikor elkészült teljesen odavoltam és vissza, mert szerintem nagyon szép és látványos lett a végeredmény.

Másfél hét után még mindig nagyon szeretem az új pilláimat, mert nagyon jól viselkednek :) Tény, hogy hullik, és kicsit észrevehetőbbnek érzem, mint korábban, de szerintem csak azért, mert most magukhoz képest sokkal feketébbek a pillák és vastagabbak is. Szóval én szinte biztos vagyok, hogy nem azért van, mert műpilláim vannak, hanem mert ebben az ütemben hullanának ki a saját pilláim is (műszempilla nélkül), mert mennyiségre nem lett drasztikus csökkenés, de ez benne volt a pakliban nyilván, hiszen ahogy a hajunk is, a pilláink is cserélődnek.

Szóval hogy lássátok miről is van szó. Most jöjjön két olyan előtte utána kép, ami a kiindulást mutatja és ami a mostani állapotot.

Sajnos a kép picit homályos lett, de a lényeg látszik így is.

Saját tapasztalataim alapján én csak ajánlani tudom!!! :)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása