Smink & Makeup

Teszt - IsaDora Pearls of Passion Marzipan körömlakk

2012. március 10. Katushka

Korábban már beszámoltam, hogy az IsaDora mivel rukkolt elő a 2012-es szezon tavaszára. Ezek közül a továbbiakban még majd olvashattok teszteket.

Először a Wonder Nail Extra Long Lasting Quick Dry lakkok közül a Marzipan (729) árnyalatot mutatom be Nektek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez a szín igen élénk, feltűnő színű. Magamon egy picit fura, mert inkább a sötétebb színeket szoktam preferálni, de szerintem nyáron simán fogom hordani. A nevéből is következik, élénk zöld marcipán, pisztácia színű. Nem tartalmaz csillámot, nincs selyem fénye. A lakk állaga nekem picit sűrű, de jól kezelhető.

Az ecset nekem először picit fura volt, mert rövidebb, tömzsibb, mint egy átlagos lakk ecset, de praktikus, mert nagyobb felületet lehet vele festeni, mint egy keskenyebb ecsettel.

Száradását tekintve tényleg gyors! Nagyjából 5 perc után simán át tudtam öltözni, és egyáltalán nem sérült a lakkom. Fedése erős. Egy rétegben is teljesen jól fed. Tartósságával is elégedett vagyok. Habár nem érzem tartósabbnak, mint akár egy OPI vagy egy MAC lakk, de teljesen jól viselkedik.

Ára 2 290 forint, és megvásárolható minden Douglas-ban.

Nektek hogy tetszik ez a szín?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása