Smink & Makeup

Kipróbáltuk a legújabb head&shoulders samponokat

2012. április 22. spacegirl

Szerencsésnek mondhatjuk magunkat, mert egyre több terméket kapunk tesztelésre, néha már olyan mennyiségben, amivel nem is boldogulunk. Ezeket időnként közöttetek sorsoljuk ki, időnként pedig elajándékozzuk a családnak, barátoknak vagy kollégáknak. A múltkor például konkrétan négy darab érkezett a head&shoulders legújabb samponjaiból, méghozzá óriási kiszerelésben. Ezekre nagyrészt a kollégák csaptak le, és rendhagyó módon azt kértük tőlük, hogy írjanak néhány sort arról, hogy hogy váltak be nekik a termékek.

Classic Clean, normál hajra való sampon

"Három hétig teszteltem a sampont. A tél folyamán megfázott a fejbőröm, viszketett is. Egy-két hajmosás után a tünetek javultak, két hét után, teljesen helyrejött a fejbőröm. A sampontól sokkal selymesebb lett a hajam. Ami nekem érezhető változás volt (a megszokott samponom után), hogy a hajam illata napokig olyan volt, mintha aznap mostam volna meg. A sampon nagyon krémes, jól habzó, kevesebbet használtam belőle, mint általában szoktam. Nem számoltam, azzal hogy egy erősebb hatóanyagokat tartalmazó samponról van szó, így azt vettem észre, hogy nagyon lekoptatta a hajamról a színezőt. Ezt leszámítva nagyon meg vagyok elégedve a termékkel." - Judit

Citrus Breeze, zsíros hajra való sampon

"Jó samponnak tartom a citromosat. Jó az illata és meg tudom mosni vele a hajamat. Ennél többet nem vártam el tőle. A két albérlőtársam sem, a sampon szóbeli értékelése hangos nevetésbe, helyenként vihogásba fulladt ("megváltoztatta az életemet, beléptem a Hitgyülibe stb."). Igazából ennyi, köszi a termékmintát!" - Csaba

Refresh, 2-az-1-ben, azaz sampon és balzsam, mentollal

"Mikor Spacegirl megkérdezte, hogy van-e kedvem tesztelni a H&S új samponját és megláttam a "hatalmas" 400 ml-es flakont, egyből az jutott eszembe, hogy a fodrászom mindig úgy adta el nekem az ennél jóval kisebb kiszerelésű samponokat, hogy ez azért ekkora, mert kevés kell belőle. A másik gondolatom pedig az volt, hogy sampon és balzsam egybent még sosem próbáltam. Tudni kell, hogy kb. 10 éve festem a hajam, így mindig a fodrászomnál (vagy drogériában) vásárolt festett hajra való samponokat részesítettem előnyben, gondolva, hogy azok védik a színt meg a hajam.

Alapvetően balzsamot csak olyat használok, amit nedves hajra kell permetezni és nem kell kimosni, mert se türelmem, se időm nincs arra, hogy 10 percet töltsek a fürdőben várva, hogy a balzsam hasson.

De lássuk az eredményt: eldöntöttem, hogy most nem használok semmilyen kiegészítőt, amit alapból szoktam. És nem is tettem sokat belőle a hajamra (attól függetlenül, hogy nagy kiszerelésű). Az első hajmosás után a hajam jó illatú, könnyen fésülhető volt, színt sem igazán eresztett, viszont a második, harmadik és negyedik mosásnál már voltak aggályaim. Amikor megpróbáltam kifésülni, ez a harmadik mosás után szinte lehetetlennek bizonyult, így "csaltam" és tettem rá a szokásos permetemből, de még így is küzdöttem kicsit.

Imádom, amikor a hajamnak jó illata van még legalább 1 napig mosás után, így ebből a szempontból ez a mentolos változat abszolút bejött. Korpás sem lettem tőle (nem vagyok korpásodó típus). Mivel nekem fontos, hogy hajmosás után ne kelljen fél órát a csomókkal küzdeni, így nekem nem vált be ez a termék, de ha valakinek nem ennyire vékonyszálú, könnyen csomósodó a haja, annak bátran ajánlom." - svk

Ocean Energy, gyenge, erőtlen hajra való sampon

Ezt a sampont végül én vittem haza és kb. két hétig használtam, heti két alkalommal. Általában eléggé érzékeny a fejbőröm a különböző samponokra, sokszor előfordul, hogy kissé viszket, esetleg korpás is lesz, ha nem a megfelelő terméket használom. Ez a h&s sampon nagyon jól tisztít, és van benne egy kevés mentol is, amitől frissítő és hűsítő érzetet ad. A fejbőrömet egyáltalán nem irritálta, sőt kifejezetten jót tett neki. A hatalmas kiszerelés azért biztosan nem véletlen, nem az a fajta sampon, amiből nagyon kevés is elég. Illetve maga a nagy kiszerelés is támogatja - legalábbis számomra - a pazarlóbb használatot. Megfelelő mennyiségben használva egyébként jól és krémesen habzik. Arra érdemes odafigyelni, hogy viszonylag gyorsan mossunk vele hajat, mert olyan alaposan tisztít, hogy a festéket is erősen koptatja a hajon.

Ti használtok head&shoulders termékeket? Hogy váltak be nektek?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása