Smink & Makeup

Stílusos bringásoknak: láthatatlan bukósisak

2012. május 02. spacegirl

Nem vagyok egy pro bringás, de mostanában igyekszem biciklivel menni a munkába, amikor csak megtehetem. Sőt a múlt héten vásároltam is egy új biciklit, mert korábban annyira "lazának" éreztem magam, hogy egy váltó nélkülivel jártam. (Azután rá kellett jönnöm, hogy igencsak emelkedik észak felé az út a Duna mellett.) Mint notórius sisak mellőző nagyon megtetszett ez a láthatatlan bukó, amit két svéd diák, Anna Haupt és Terese Alstin tervezett.

Nem is sisak ez, hanem egy nyakban viselhető légzsák, ami akkor aktiválódik, ha a viselője valamilyen abnormális mozdulatot tesz, azaz mondjuk baleset éri. A légzsák egyébként 0,1 másodperc alatt felfújódik. A gyártó Hövding igyekezett pont olyan stílusossá is tenni a láthatatlan sisakokat, mint amennyire biztonságosak, így azok levehető és cserélhető gallérral érkeznek.

Nektek hogy tetszenek, hordanátok?

via Daily Mail

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása