Smink & Makeup

A várva várt!!! Clinique Bottom Lash szempillaspirál

2012. május 08. Katushka

Már fél évvel ezelőtt kinéztem magamnak a Pixiwoo egyik videójában ezt a szempillaspirált, és azóta havonta mentem be Clinique szaküzletekbe, hogy van e már itthon, de mindig lepattantam :( mert itthon még nem lehetett kapni... Eddig!!! :) Merthogy májustól kapható a Clinique Bottom Lash Mascara.

Én köztudottan nem spirálozom ki az alsó szempilláimat, mert nekem nagyon picik az alsó pilláim, és mindig csak összekentem a szemhéjamat a spirállal, mert túl nagyok :( Ennek a spirálnak az az óriási előnye, hogy nagyon picike a feje, pontosan az alsó "liliputi" pillákhoz lett kitalálva. Ezen felül sokaknak még az is nehézséget okoz (pl. nekem :) ) hogy a fölső belső szempilláimhoz is nehezen férek hozzá. Erre is tökéletes lesz ez a kis szempillaspirál. Méretének köszönhetően pedig a legkisebb táskában is elfér, így mindig magunkal vihetjük, bárhova is megyünk.

Fontosnak tartom, hogy az alsó pillák is meg legyenek festve, mert ezzel is optikailag tágíthatjuk a tekintetet!

Így működik:

  • A hőre reagáló formula akár 24 órán át nem maszatolódik és nem kenődik el, nem töredezik, hideg vízben vízálló.
  • Az acrylates copolymer a felvitelt követően azonnal szárad és vékony réteget képez, mely megvédi a formulát a hideg víztól, az izzadságtól és a párától.
  • A rugalmas, agyagszerű összetevők, a bentonite, természetes hatást nyújtva lágyan fedi, míg a jojoba olaj ápolja az alsó szempillákat.
  • Eltávolításhoz finoman szorítson egy meleg vízzel átitatott vattakorongot a szempillákhoz, hogy feloldódjon a festék, majd tisztítsd meg az arcod a szokott módon.

Ezt a szempillaspirált kétféle árnyalatban lehet megvásárolni: Black és Black/Brown.

Allergiateszttel vizsgált, 100% illatanyagmentes. Szemészetileg vizsgált és kontaktlencsét viselők számára is biztonságod!

Ajánlott fogyasztói ára: 3 600 forint

Én tuti hogy fogok venni magamnak ilyet! Ti könnyen ki tudjátok festeni az alsó  pilláitokat?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása