Smink & Makeup

Kipróbáltuk a Glamour pillákat

2012. május 18. Katushka

Visszatérő vásárolója vagyok a Makeup Plázának, és a hírleveleire is fel vagyok iratkozva. Nagyon megörültem, mikor 1-2 hónappal ezelőtt azt írták, hogy megérkeztek hozzájuk is a műszempillák. Reméltem, hogy nem azt a tucat terméket fogják forgalmazni, amit már ezer helyen lehet kapni, és amit már nagyon unok! Hála égnek sikerült olyan pillákat behozni, melyeknek nagy részével eddig még nem találkoztam, vagy csak nagyon drága kivitelben! Az egy dolog, hogy a kialakításuk természetes hatású, de még az anyaga is az, köszönhetően, hogy 100%-ig emberi hajból készültek.

Rendeltem is magamnak párat, köztük egy alsó szempillasort, amit már nagyon rég ki akartam próbálni. :) 

Most első körben jöjjön a kedvencem a sok közül, a Glamour WSP fantázianévre hallgató pillasor.

Ahogy a nevében is rejlik, nagy szép, nagyon dögös és nagyon "glamour-os". Tökéletes volt a születésnapi bulimon, ahol is a téma a 40'-es 50'-es évek volt. Jobbat nem is választhattam volna! Ében fekete színének köszönhetően brutálisan kihangsúlyozza a szemeket. Hajszálvékony "gerincének" köszönhetően felragasztás után egyáltalán nincs mű hatása a pillasornak, szépen rásimul a saját szempillák tövére. A képeken is láthatjátok, hogy szinte olyan hatása van, mintha 3D-s pillák lennének a szememen.

És jöjjön pár fotó magáról a születésnapi bulimról, ahol élesben is láthatjátok, hogy milyen szép ez a pillasor :)

 

 

Ezeket a termékeket a Makeup Plázától rendeltem. Az ára 790 forint! Szerintem maximálisan megéri az árát! Sőt...!

 

Ti ki fogjátok próbálni?

 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása