Smink & Makeup

Teszt - Sleek V2 paletta

2012. június 12. Katushka

Nagyon sokan írtátok, hogy érdekelnek Titeket az új Sleek paletták. Meg is rendeltem őket a Makeup Plázától. Most először jöjjön a sorrendben második paletta, a V2-es.

Sleek-V2-Darks-Ultra-Mattes-i-Divine-palette.jpg

Ez a paletta nekem teljes mértékben az őszt idéz, ellentétben a V1-gyel, ami inkább a vidámabb vonalat képviseli. A Sleek palettáktól már megszokhattuk, hogy 12 erősen pigmentált, préselt színt kapunk. A palettában megtalálható a szokásos tükör és a szivacsos aplikátor. Ahogy írtam, erősen pigmentált, nagyon szépen építhető. Könnyedén el lehet vele érni halványabb (satírozással) és sötétebb, élénkebb színhatásokat.

544666_447513078608110_124294890929932_1788575_1502382070_n.jpg

A korábbi Sleek palettáknál az volt a megszokott, hogy a préseléskor a festékek kaptak egy négyzetrácsos mintát. Ez már nincs. Teljesen sima nyomást kaptak. Nekem így sokkal jobban tetszik! Kifinomultabb összhatást kelt. Abban is különbözik a megszokott Sleek palettáktól, hogy nincs benne a szokásos fekete szín, illetve hogy nincs benne fényes árnyalat. Az összes matt, ami miatt még vonzóbb számomra, mert a fényes színeket sajnos annyira nem szeretem... :(

És hogy is "festenek" ezek a színek a valóságban? :)

_DSC2548.jpg

(Orbit; Ink; Highness; Noir; Dune; Pillow Talk)

_DSC2555.jpg

(Thunder; Maple; Flesh; Paper Bag; Villan; Fern)

A hivatalos kép és a valóság között van némi különbség, de ezért vagyunk mi, hogy megmutassuk Nektek, hogy mit kaphattok ha ilyen palettát rendeltek :)

Mindig elképedek, hogy mennyire durván jó áron vannak a Sleek paletták. Ezt is most konkrétan 2.500 Forintért rendeltem a Makeup Plázától! Szerintem az hogy megéri, enyhe kifejezés! :)

Nektek hogy tetszik?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása