Smink & Makeup

Műköröm vagy nem műköröm? Ez itt a kérdés!

2012. július 03. Katushka

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én mindig sokat vacilálok, mielőtt műkörmöt csináltatok magamnak. Bevallom nem tudom miért, mert sose bánom meg, de talán azért, mert erre néhány hetente fixen szánni kell időt, pénzt, ha esik ha fúj, tehát kötöttségekkel és plusz költséggel jár.

Sokan azt mondják, hogy azért nem csináltatnak műkörmöt, mert az nagyon roncsolja a körmöket és elvékonyítja azt. Én ezzel úgy vagyok, hogy ha profi szakember készíti el a műkörmöt, akkor egyáltalán nem károsítja a körmöt olyan mértékben, ahogy azt sokan hiszik. Igazából csak a felső réteget kell megcsiszolni (már amennyire én értek hozzá... :) ). A saját tapasztalataim alapján, amikor megváltam a műkörömtől, semmivel se volt gyengébb a saját körmöm, mint előtte, sőt...

20256_228171864075_5390938_n.jpg

(amikor még hatalmas Twillight rajongó voltam :D )

Még kb. 7-8 évvel ezelőtt éveken át volt műkörmöm, porcelán, vagy zselé, ez mindig váltakozott. Nekem abból a szempontból nagyon problémás volt a körmöm, hogy valamilyen oknál fogva mindig fellevegősödött rajta a ráépített anyag. Ennek a miértjére sokféle választ kaptam már (hamar zsírosodik a körmöm, biztos piszkálom, nem volt elég alapos az előkészítés, stb.) Viszont amikor rátaláltam az "Igazira" ami a műkörmöst illeti rájöttem, hogy nincs világ vége. :) Az én körmeimet is meg lehet csinálni szépre és nagyon tartósra is. A problémát csak az jelenti, hogy viszonylag gyorsan nő a körmöm, ezért a töltésre nekem viszonylag sűrűbben szükségem van.

körömfinal.jpg

(pár éve, amikor gumizselé volt a körmeimen)

Volt már rövid, hegyes hosszú, szögletes körmöm, mikor mi volt a divat, de ~3-4 éve rájöttem, hogy nincs is jobb a természetes hatású körmöknél. Ezért egy olyan megoldást választottam, ami természetes hatást ad, mégis képez a körmömön egy olyan vésőréteget, amitől nem törik le. Ez volt a gumizselé. Ezt az anyagot egészen vékony rétegben kell felvinni a körmökre. Arról már nem is beszélve, hogy ezen az anyagon extra jól megtapadnak a körömlakkok és sokkal tartósabbak, mintha a saját körmünkre lakkoznánk.

Most ismét úgy döntöttem, pár hét töprengés után, hogy megint belevágok. Azért is döntöttem így, mert sajnos nagyon sokat piszkálom a bőrt a körmeim körül és borzasztóan zavar a látványa. Sajnos mivel nincs ebből a szempontból önuralmam és tudom, hogy ezen a helyzeten a műköröm segít, bejelentkeztem a szerintem világ legjobb körmöséhez. :) Nem csak, hogy szuper tartósra meg tudja csinálni a körmeimet, de úgy lakkoz, ahogy nagyon kevesen szerintem. Már nagyon várom ismét kezelésbe vegyen és, hogy újra tökéletesen szépek legyenek a kezeim. 

Feltettem magamban a kérdést: Normális vagyok én, hogy pont nyárra csináltatok műkörmöt? Amikor  körmöm a napfénytől új erőre kaphatna! Azt válaszoltam magamnak, hogy mivel szinte mindig ki van lakkozva a körmöm pár nap szünetet tartva, ezért így se úgyse jut annyi napfény a körmömhöz, cserébe a bőröm rendbe jön.

Már el is terveztem, hogy milyen mintát szeretnék :) Természetesen kalocsai mintát, mivel súlyosan rákattantam erre a szép klasszikus magyar mintára.

kalocsai-minta.jpg

Ti hogy álltok a műköröm kérdéshez?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása