Smink & Makeup

Teszt - Isadora Papagayo Tropical Pink rúzs

2012. július 06. Katushka

Már jó pár hete tombol rajtam a neon láz és nem csak az öltözködésben, hanem természetesen a sminkelés terén is. Azt is sokan tudjátok, hogy nagy ívben teszek az emberek véleményére, amikor arról van szó, hogy valami szokatlan színt használok. Most úgy érzem, hogy megint aknamezőre tévedtem, mert tuti lesz olyan akinek nem fog tetszeni, de nekem tetszik és nekem csak ez számít. :)

Ez az IsaDora Papagayo kollekciójának egyik tagja a Torpical Pink rúzs. Ebben a kollekcióban van még egy korallos árnyalatú rúzs is (Coral Glow), de arról majd legközelebb :) Mind a két rúzs teljesen új, eddig nem volt elérhető.

_DSC2910.jpg

Csomagolását tekintve semmiben sem tér el az IsaDora-tól már megszokott fekete műanyag toktól. Egyszerű, puritán, de ezt a terméket pont nem a csomagolása miatt vesszük meg. A rúzs kitekerő részénél van egy pici kiálló bütyök, amire ha rápattan a kupak, akkor sokkal jobban záródik a rúzs, így a táskában sem csúszik le róla a kupak. 

_DSC2843.jpg

_DSC2845.jpg

Ez a rúzs nagyon élénk színű, jól pigmentált és kényelmes viseletű. Mivel a Perfect Moisture Lipstik termékcsaládba tartozik, felvitel után kifejti hidratáló hatását. Nem ragacsos, nem tapad. Igaz nem a világ legtartósabb rúzsa, de ~3-4 órát simán kibír evés ivás mellett. Azért mondom, hogy nem a legtartósabb, mert találkoztam már ennél tartósabbal is, de én ezzel az eredménnyel is teljesen elégedett vagyok. Viszont óriási előny, hogy egyáltalán nem fogja meg a számat, tehát nagyon könnyen eltávolítható. Ára: 3 290 forint.

Enyhe fénye van felkenve, de egy szájfénnyel még jobban fel lehet dobni. Ez a nyár simán elbírja ezt a színt.

_DSC2902.jpg

Kipróbálnátok ezt a színt? Mennyire érdekel titeket mások véleménye? :)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása