Smink & Makeup

Nyári árzuhanás a Douglas-nál! Töltsd le az akciós kupont tőlünk!

2012. július 15. Katushka

Idén nyáron sem maradunk Douglas-es árzuhanás nélkül. Nagyon szeretem, mikor ők csinálnak ilyen akciókat, mert nagyon jó termékeket ki lehet fogni, nagyon kedvező áron. Én pl. tavaly egy ilyen akció keretein belül jutottam hozzá a kedvenc Lancome sminkbázisomhoz. Alaphangon picit húzósnak éreztem az árát, de mivel benne volt az akciós listában és még törzsvásárló is vagyok (most komolyan... Én ne lennék törzsvásárló? :D) így korrekt áron meg tudtam venni.

Lancome_sminkbázis.jpg

A lényeg, hogy azokat a termékeket tudjátok megvenni 15%-al olcsóbban, melyek piros címkével meg vannak jelölve. Ezen kívül már csak az akciós kupont kell bemutatnod fizetéskor és már viheted is a terméket. Jah!!! És ha törzsvásárló vagy és ott a kártyád (és persze be is mutatod) + 5% kedvezményt kapsz! Ez így azért már elég jó nem? :)

Nyomtasd ki ezt a kupont a kedvezményért!

Douglas_nyari_arzuhanas_kupon_web.jpg

Ez az akció július 16-tól augusztus 5-ig tart. Az akció a készlet erejéig tart, üzletenként eltérő a választék és más promócióval nem összevonható az ajánlat!

És hogy milyen márkára vonatkozhat a kedvezmény?

Douglas_nyari_arzuhanas_lista.jpg

Ezen kívül még egyéb akciókkal is találkozhatunk a Douglas üzletekben! Például az Absolute Nails körömlakkokat és jó pár saját márkás terméket (J.S. Douglas Söhne, Body Stylist, Venus, XL.xs, Artemis stb.) olcsóbban találunk majd a polcokon.

Szóval mindenkit csak buzdítani tudok, hogy menjetek be a Douglas-ekbe és nézzetek körül, mert a húzósabb árú termékeket, most tényleg korrekt áron meg lehet szerezni! :)

Én tuti megint be fogok vásárolni, mert hülye lennék egy ilyen kedvezmény dömpinget kihagyni! :)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása