Smink & Makeup

Teszt: Yves Saint Laurent Le Teint Touche Eclat - BR 20

2012. augusztus 16. spacegirl

Az YSL Le Teint Touche Eclat érkezését beharangozó posztban már említettem, hogy a Touche Eclat highligher nagy rajongójaként kíváncsian vártam már ezt az új alapozót. A hivatalos leírása szerint a Le Teint Touche Eclat az arc árnyékos részeit célozza meg és kiemeli a kontúrokat. Tökéletesítő textúrája kiegyenlíti az arc színét, elfedi a tökéletlenségeket és kiemeli a bőr természetes szépségét. Finom, könnyű textúrájának köszönhetően maszkhatás nélkül fed, felvitelkor kényelmes érzetet ad, és azt ígéri, hogy 24 órán tartó hidratálást biztosít. A végeredmény pedig nem más, mint tiszta ragyogás.

ysl_le_teint_touche_eclat.jpgYves Saint Laurent Le Teint Touche Eclat - BR 20

Az YSL Le Teint Touche Eclat egy egyszerű, letisztult, de elegáns arany kupakos üveg csomagolást kapott. A kiszerelése pumpás, amivel kényelmesen és higiénikusan lehet adagolni a terméket. Maga a pumpás rész is arany színű, amit sajnos eléggé összeken az alapozó, így használat után célszerű megtörölni.

ysl_le_teint_touche_eclat_nyitva.jpgYves Saint Laurent Le Teint Touche Eclat - BR 20 nyitva

Az YSL Le Teint Touche Eclat eredetileg 22 színben érhető el, hozzánk 8 színben érkezik szeptemberben. Én a BR 20-as számú árnyalatot próbáltam ki, ami egy rózsaszín (hideg) tónusú világos bézs. Ez egy meglehetősen világos szín, még nekem is inkább a téli bőrszínemhez való. Az állaga eléggé folyékony, nagyon könnyű, az illata pedig viszonylag erős, krémes. Nagyon jól siklik a bőrön, könnyen eloszlatható. A felvitelhez a kedvenc ecsetemet (BőszEcset 11608) használtam.

ysl_le_teint_touche_eclat_minta.jpgYves Saint Laurent Le Teint Touche Eclat - BR 20 minta

Enyhe/közepes fedésű, a hatása pedig fényesebb, de nem zsíros. Nekem nagyon tetszik ez a finish, mert egészséges ragyogást kölcsönöz, és az idő múlásával sem válik olajossá. Ha valaki mindenképpen szeretné mattítani, akkor esetleg a T-vonalban érdemes, de ha a teljes arcot lepúderezzük, akkor pont a lényege, a ragyogó hatás veszik el. A képeken látszik, hogy szépen kiegyenlíti a bőrszínt, az apróbb tökéletlenségeket elfedi. Bár könnyű a textúrája, nekem nyárra még ez is kicsit sok (legalábbis nappalra), ilyenkor legfeljebb egy bb krémet tudok elviselni. Szeptemberben, amikor a boltokba kerül, már inkább szezonja lesz.

ysl_le_teint_touche_eclat_elott.jpgElőtte

ysl_le_teint_touche_eclat_utan.jpgUtána (szempillaspirál: Lancome Hypnose Star)

Ami a tartósságát illeti, rajtam nem bír ki egy egész napot, de kb. 6 órát igen. Akinek zsírosabb a bőre, annak várhatóan át fog fényleni, az én kombinált bőrömmel viszont remekül megvan.

Az YSL Le Teint Touche Eclat alapozó szeptembertől lesz kapható 8 színben, 30 ml-es kiszerelésben 13.700 Ft-ért.

Nektek hogy tetszik ez az alapozó, ki fogjátok próbálni?

A terméket a L'Orealtól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása