Smink & Makeup

Teszt: Avon Decadence körömlakk

2012. szeptember 15. Katushka

Az Avon mostanában futó körömlakkjai közül már kipróbáltam párat, a Viva Pink-et és a Sea Breeze-t. Most jöjjön egy új teszt, a Decadence árnyalat, ami őszre tökéletes választás. Sötét lila színének köszönhetően elegáns megjelenést kölcsönöz.

Avon_Decadence_Nail (3)_1.jpg

Az Avon körömlakkok teljesen átlagos, 12 ml-es kiszerelésben kaphatóak. Szokásos ecsettel rendelkeznek. Én személy szerint az ilyen típusú ecsetet sokkal jobban preferálom, de lehet csak azért mert ezt szoktam meg az évek során.

Találkoztam már jobb fedésű lakkal is, hogy lássátok miről beszélek készítettem olyan fotót is, amin egy rétegben van felvíve a lakk.

Avon_Decadence_Nail (4).JPG

Nem az igazi egy rétegben a fedése, ezért javasolt a második réteg felvitele is, ha szép végeredményt szeretnétek. A lakk száradása sacc/kb. 15 perc, átlagos, de nem mondanám szupergyorsnak. Talán rövidebb idő alatt száradna meg, ha elég lenne egy réteg is.

Avon_Decadence_Nail (5).JPG

Nagyon szép lilás metálos színe van a lakknak. Hiába megvan ez a lakk már 1-2 hónapja, nem vitt rá a lélek, hogy nyáron magamra kenjem, viszont most, hogy jön az ősz, szerintem előszeretettel fogom használni.

Avon_Decadence_Nail (1).JPG

Ennek a lakknak az ára 699 forint, ami szerintem nagyon jó árnak mondható.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása