Smink & Makeup

Napi smink - Fancy Cobalt

2012. szeptember 18. Katushka

A minap ebben a sminkben indultam dolgozni. Sokan azt gondolják, hogy egy nappali smink és a lilás-kék nem fér össze. Szeretném ezt megcáfolni.

A smink meghatározó  eleme egy lila szemhéjfesték, egy MAC Cobalt mono szemhéjpúder.

122.jpg

Kampányfotón így néz ki.

DSC04836_.JPG

A valóságban pedig így. A valóságban erősen lila.

És a smink amit ezzel készítettem.

DSC04769_.JPG

DSC04792_.JPG

A szemhéjamat lealapoztam szemhéjbázissal - MAC Painterly Paint Pot. A belső szemzugba felvittem egy lapos ecsettel egy levés világos pezsgőszínű szemhéjpúdert - IsaDora Wild West hármas szemhéjpúder. A mozgó szemhéjra felvittem szintén egy lapos ecsettel a lila szemhéjpúdert. - MAC Cobalt. Nagyon picit a mélyítővonal fölé mentem. Ezt nagyon alaposan elsatíroztam egy erre alkalmas ecsettel - BőszEcset 78383. Ezután ismét vettem egy lapos ecsetet és fekete szemhéjfestéket aplikáltam a szemhéjam külső 1/3-ra. Ezt is alaposan elsatíroztam. Amikor nappali sminket készítek nem szoktam tust használni. Helyette inkább fekete szemhéjpúdert és egy ferde lapos ecsetet használok. Ettől sokkal természetesebb lesz a hatása és ezzel is lehet ugyan olyan vékony vonalat húzni, mint egy tussal. 

Az alsó szemhéjamat fekete szemceruzával kihúztam és egy ceruzaecsettel elsatíroztam. Ugyan ezzel az ecsettel felvittem egy keveset a lila színből és rádolgoztam vele a fekete ceruza satírra. A szempilláimat alaposan kifestettem a MAC Haute & Naughty too black szempillaspirállal.

DSC04788_.JPG

DSC04798_.JPG

 DSC04799.JPG

Szájfénynek a MAC Dazzleglass-t használtam, Funtabulous árnyalatban. A szájfény alapvetően áttetsző minimális lilás színnel, viszont ami nagyon sokat dob rajta az az, hogy telis tele van ezüst és lila csillámokkal, melyek még irizálnak is. A képen is látszanak az apró csillámdarabok.

DSC04796.JPG 

Ti szoktatok hasonló színeket használni?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása