Smink & Makeup

Teszt - elf Matte Lip Color, a tökéletes nude matt rúzs

2012. november 13. Katushka

Pár napja már írtunk Bobbi Brown új matt rúzs kollekciójáról. Abban a posztban már kifejtettem, hogy van némi vonzódásom a matt finisű (milyen szép magyar szó) rúzsok iránt. Nagyon szeretem, mert természetes, kényelmes és általában tartósabb mint a normál rúzsok.

E.L.F.-Studio-Matte-Lip-Color-6_1.jpgPár napja használom az elf matt rúzsát natural színben. A neve tökéletes találat, mert ennél természetesebb rúzst még sosem próbáltam. Próbáltam már sokfélét, de ez tényleg teli találat volt. Első használat után fix helyet kapott a napi neszeszeremben.

elf_matte_lip_color_natural_1.JPGA rúzs nem épp a szokásos rúzs kiszerelést kapta. Inkább egy vastagabb ceruzához hasonlítanám a kiszerelését. Nem csak a rúzs de a tok is matt, egy szolid felirattal - elf Matte Lip Color. Nekem nagyon tetszik, hogy ilyen visszafogott, nem csicsás, mert végül is minek. Ezt a rúzst nem emiatt vesszük.

elf_matte_lip_color_natural_3.JPGTekerős végének köszönhető pár mozdulattal kijjebb lehet nyomni a hegyet. Jól záródó kupakjának köszönhetően nem csúszkál le a kupak, tehát biztonságosan szállítható. Akár a táskába is bedobható, nem fog lejönni a kupak, hogy aztán a hegye mindent összekenjen. Erre amúgy is háklis vagyok, mert már párszor megjártam...

elf_matte_lip_color_natural_2.JPGHegyezni nem igen lehet, tehát a kontúrozásra nem igen alkalmas, de nekem nincs is rá szükségem. Minden alkalommal próbálom úgy forgatni a rúzst, hogy csak minimálisan tompuljon, mert azért némi precizitásra szükségem van.

elf_matte_lip_color_natural_6.JPGA képen is jól látható, hogy tökéletesen matt a hatása. Azért is imádom, mert egyáltalán nem szárítja ki számat és nem kopik, nem fakul. Több óra után is és jó pár pohár víz után is megtartja a színét. Nem mászkál ki a száj apró barázdáiba.

Nagyon szeretem ezt a rúzst használni akár a hétköznapokban munkába, de pl színházba is nagyon szép egy szemhangsúlyos sminkhez.

Az árát maximálisan korrektnek tartom. Ez megint az a kategória, hogy az áránál én egy kicsit többet is hajlandó lennék fizetni érte, mert tényleg jó. A hivatalos magyarországi forgalmazótól 1 390 forintért lehet megrendelni.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása