Smink & Makeup

Fújj magadra egy kis ragyogást - Teszteltük a The Body Shop karácsonyi csodáját

2012. november 29. Katushka

Amikor először megláttam ezt a kollekciót a The Body Shop weboldalán, az futott át az agyamon, hogy jó-jó, szépek, de annyira nem hoznak lázba. De ahogy gördítettem lefelé rátaláltam az igazi karácsonyi csodára :) A Sparkler szerintem olyan darab, ami karácsonyra tökéletes ajándékok azoknak, akik szeretik a csillogást. Egy kis üvegbe zárt csoda.

The_Body_shop_sparkler_1.jpg

Ránézésre olyan, mint régi parfümös üvegek. Egy kis 10 grammos üveg, nyomó pumpával az oldalán. De amint megnyomjuk a pumpát, ezernyi apró csillám száll ki belőle. Már maga a látvány is nagyon szép, de amikor landolnak a bőrön, akkor fog csak igazán előbújni a csillogás. Apró arany csillámdarabok fényesítik a bőrt, arról nem is beszélve, hogy nagyon kellemes illata van. Enyhén púderes, kellemes parfüm illat.

The_Body_shop_sparkler_2.jpg

Használható arcon, dekoltázson, hajon és igazából szinte bárhol a testen. Amint érintkezik a bőrrel jól megtapad rajta, de nem erőszakosan, tehát nem úgy, mint ahogy általában a csillámok szoktak. Pl. én először a kézfejemre fújtam és 1-2 kézmosás után eltűnt. Viszont azt vettem észre, hogy az enyhébb dörzsölést jól bírják. 

Ez a kis apróság szerintem tényleg telitalálat azoknak a lányoknak, akik akár karácsonykor, akár szilveszterkor szeretnének egy kicsit jobban csillogni mint a többi lány. Viszont használni kell, mert összvissz 6 hónapig áll el,kibontástól számítva. De ahogy magamat ismerem, jó ha az idei szilvesztert megéri :)

A termék ára 4 650 forint és megvásárolható a The Body Shop boltokban (Aréna Pláza, Allee) vagy a webshopon keresztül.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása